zdroj: Black Apple

Popredná švédska značka produktov v segmente smart beauty, wellness a starostlivosti o pleť FOREO si vybrala PR agentúru aj na Slovensku, bude ňou Black Apple.

Chce sa viac zamerať na poznateľnosť svojich hight-tech produktov a osloviť mladých a aktívnych ľudí. Značka vznikla v roku 2013 a dnes pôsobí na takmer 80-tich trhoch po celom svete.

FOREO počas leta vyhlásilo tender, ktorého sa zúčastnilo viacero slovenských komunikačných agentúr. Vo finále uspela PR agentúra Black Apple, ktorá pôsobí na trhu už 10 rokov. Jej cieľom bude budovať povedomie o značke na Slovensku formou online i offline komunikácie a viesť marketingové aktivity.

Aktuálnymi klientmi agentúry Black Apple sú aj známe značky a spoločnosti ako KetoDiet, ASKO – NÁBYTOK, KiK, CTP Invest, Asociácia nealkoholických nápojov a minerálnych vôd, či slovenský futbalový reprezentant Ondrej Duda.

„FOREO pre nás predstavuje príjemné spojenie švédskej precíznosti, zmyslu pre detail a prirodzenej krásy. Je tiež dôkazom toho, že aj bežná denná rutina v starostlivosti o pleť môže byť smart a na profesionálnej úrovni. FOREO skrátka štartuje novú éru. Na spoluprácu sa veľmi tešíme,“ hovorí Ľubica Turčanová, Executive Director Black Apple.

„FOREO je silno inovatívna značka, ktorá si dokázala počas svojej krátkej existencie zaistiť priazeň a pozornosť miliónov spokojných zákazníkov. Snažíme sa prichádzať s prelomovými technológiami a novinkami, preto je pre nás spojenie s Black Apple a ich štýlom komunikácie skvelou voľbou. Máme radosť, že si FOREO novo podmaní aj miestny trh a znásobí záujem o svoje revolučné prístroja,“ vysvetľuje Šárka Niklová, PR Manager FOREO Czech Republic & Slovakia.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu