Foodpanda poskytuje služby pre jednoduché a pohodlné objednávanie jedla z reštaurácií prostredníctvom webovej stránky alebo mobilnej aplikácie.

Agentúra Kharisma sa od 1. februára 2014 stará o komunikáciu spoločnosti Foodpanda, ktorá poskytuje služby pre online objednávanie jedla. Kharisma tak posilní komunikáciu s médiami a verejnosťou, ktorým bude predstavovať aktivity spoločnosti pôsobiacej v Ázii, Európe, Latinskej Amerike, Blízkom Východe a Afrike.

Spoločnosť  Foodpanda  na Slovensku od novembra 2013 poskytuje službu online objednania jedla priamo z vybranej reštaurácie. Stačí si prostredníctvom webovej stránky alebo mobilnej aplikácie vybrať zo širokého spektra reštaurácií a Foodpanda vybaví objednávku.

Vlani Foodpanda expandovala do 20 krajín a úspešne spustila mobilnú aplikáciu pre iOS a Android, ktorá je v súčasnosti jednou z najpopulárnejších na svete. Ešte začiatkom tohto roka otvorí pobočky v ďalších ôsmich krajinách – Chorvátsku, Bulharsku, Srbsku, Slovinsku, Kazachstane, Azerbajdžane, Tanzánii a Ugande. Vďaka nedávno získanej investícii vo výške 20 miliónov dolárov bude značka ďalej expandovať s cieľom dostať sa do povedomia širokej verejnosti po celom svete.

Peter Varga, riaditeľ spoločnosti Foodpanda
Peter Varga, riaditeľ spoločnosti Foodpanda pre Slovenskú a Českú republiku

„S Kharismou budeme spolupracovať na cieli, ktorý zdieľajú pobočky Foodpandy po celom svete. Chceme, aby značka rezonovala ako synonymum pre objednávanie jedla, bola zárukou kvality a spoľahlivosti a pritom sa stala pojmom, ktorý ľudia poznajú a baví ich,“  uviedol Peter Varga, riaditeľ spoločnosti Foodpanda pre Slovenskú a Českú republiku.

„Filozofia Foodpandy, ktorú tvorí tím nadšených ľudí s jasnou víziou, je Kharisme nesmierne sympatická a sme veľmi radi, že pracovať na budovaní jej mena môžeme práve my,“ vyhlásila majiteľka agentúry Kharisma Kristína Havasová.

 

FoodpandaO spoločnosti Foodpanda:

Foodpanda vznikla v roku 2012 a v súčasnosti je celosvetovo najrýchlejšie rastúcou službou pre online objednávanie jedla. Spolupracuje s vyše 22-tisíc reštauráciami po celom svete. Na Slovensku funguje od novembra 2013 a ponúka rozmanitú škálu domácich i exotických chutí, ku ktorým sa zákazník dostane úplne jednoducho a pohodlne objednávkou cez internet.

Foodpanda a jej sesterská spoločnosť Hellofood majú v súčasnosti pobočky v Argentíne, Bangladéši, Brazílii, Čile, Českej republike, Ghane, Indii, Indonézii, Jordáne, Kazachstane, Keni, Kolumbii, Maďarsku, Malajzii, Mexiku, Maroku, Nigérii, Pakistane, Peru, Pobreží slonoviny, Poľsku, Rumunsku, Rusku, Rwande, Saudskej Arábii, Senegale, Singapure, Slovensku, Taiwane, Tanzánii, Thajsku, Ugande, Ukrajine, Venezuele a Vietname.

Zdroj: Kharisma

REKLAMAadv.: