PR agentúra Media In sa na rok 2014 stáva komunikačným partnerom významnej nezávislej organizácie, ktorou je  Národná asociácia realitných kancelárií Slovenska/NARKS, ktorá už viac ako 22 rokov buduje komunitu realitných profesionálov a reprezentuje realitný trh na Slovensku i v zahraničí. Komplexné poradenstvo v oblasti PR komunikácie má za cieľ podporiť a zviditeľniť ich stanoviská o realitnom trhu i systém odborných školení, ktoré poskytuje.

Prostredníctvom PR agentúry Media In bude NARKS informovať širokú verejnosť, médiá a realitné kancelárie o riešeniach a aktuálnych informáciách z oblasti realít. Jedným z významných benefitov bude poskytovanie stanovísk o realitnom trhu, o ucelenom systém odborných školení, ktorý zabezpečujú a vďaka ktorému umožňujú svojim členom a ich maklérom profesionálne rásť.

NARKS je nezávislá organizácia pozostávajúca z jednotlivcov a firiem aktívnych na slovenskom realitnom trhu. Od roku 1992 buduje komunitu profesionálov v oblasti realít a reprezentuje realitný trh na Slovensku i v zahraničí. Je členom Európskej konfederácie obchodníkov s nehnuteľnosťami (CEI) a partnerom NAR.

Hlavným cieľom NARKS-u je dlhodobá prosperita a integrácia slovenských realitných maklérov. Tvorením a redizajnom štandardov pre efektívnejšie a etickejšie praktiky pri obchodovaní s nehnuteľnosťami chránia zákazníkov a majiteľov nehnuteľností. Poskytujú prístup k cenovým mapám nehnuteľností a participujú pri ich tvorbe.

Cohn & Wolfe je medzinárodná sieť PR agentúr pre vzťahy s verejnosťou sa venuje tvorbe, budovaniu a ochrane svetovo najrozšírenejších značiek a zameriava sa na tvorbu spotrebiteľskej značky, marketing spoločností a komunikáciu v oblasti udržateľnosti rozvoja.

Cohn & Wolfe v zastúpení PR agentúry Media In na Slovensku spája od augusta 2008 kancelárie zo všetkých regiónov sveta, aby vytvoril nový globálny zdroj pre klientov. Media In pôsobí na slovenskom trhu marketingovej komunikácie od roku 1993 a jej hlavné aktivity sú zamerané na oblasti: firemná komunikácia a strategické plánovanie, media relations, interná komunikácia, spotrebiteľský marketing, digitálny marketing, krízový manažment, CSR a filantropia.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu