Agentúra SEESAME Communication Experts získala za kampaň Nie som ovca pre zdravotnú poisťovňu Union prestížne ocenenie Global SABRE Award v kategórii Public Affairs.

Seesame„Dostali sme sa tak medzi 50 najlepších PR kampaní sveta. Je to veľké ocenenie pre nášho klienta Union aj pre nás – bola to odvážna, chytľavá a najmä fungujúca kampaň. Veríme, že takých urobíme ešte veľa,“ zhodnotila úspech Michaela Benedigová, riaditeľka SEESAME Communication Experts.

 

Čo dosiahla Ovca

Kampaň Nie som ovca cez trefný symbol a viaceré príbehy inšpirovala ľudí, aby prejavili svoj názor a postavili sa za zachovanie práva na výber zdravotného poistenia. Kampaň pomohla od augusta do konca septembra 2012 obrátiť verejnú mienku v prospech zachovania systému viacerých zdravotných poisťovní (z 39% na 81% podporu verejnosti).

Nie som ovca-viem si vybrat sam„V kampani „Nie som ovca“ sme ( na PR agentúru nezvykle) išli skutočne integrovaným prístupom – výzvu na zachovanie práva na výber zdravotného poistenia sme prerozprávali prostredníctvom nielen argumentov, ale hlavne príbehov. V TV spotoch, na online / v sociálnych médiách, v tradičných médiách aj v priamej komunikácii  s ľuďmi, pre ktorých je téma konkurencie v zdravotnom poistení dôležitá. Kampaň vo výsledku pomohla od augusta do konca septembra 2012 obrátiť verejnú mienku v prospech zachovania systému viacerých zdravotných poisťovní (z 39% na 81% podporu verejnosti),“ dodala M. Benedigová.

V lige najlepších

SEESAME Communication Experts sa zaradil medzi celosvetovo najúspešnejšie PR agentúry, za kampaň okrem Global SABRE získal aj ocenenie za najlepšiu kampaň v krízovej komunikácii v regióne EMEA.  Medzinárodná porota pod záštitou The Holmes Report vyberala z celkového počtu 4000 prihlásených iba 50 najlepších kampaní. Kompletné výsledky môžete nájsť na webe SABRE Awards. 

Gratulujeme! :-)

Richard Menczer

 Seesame-Sabre awards

Zdroj: Seesame

REKLAMAadv.: