foto: pivovarytopvar.sk

Agentúra PR Clinic zvíťazila v tendri, ktorý vyhlásil popredný hráč na slovenskom pivnom trhu Pivovary Topvar.

Spoločnosti pomôže so spustením novej komunikačnej stratégie pre kľúčové iniciatívy na tento rok a tiež s produktovou komunikáciou pre značky Šariš, Pilsner Urquell, Birell, Velkopopovický Kozel, Gambrinus, Kingswood, Excellent či Frisco.

„Pre Pivovary Topvar začal ďalší významný rok, ktorý len podčiarkol nevyhnutnosť nájsť spoľahlivého strategického partnera pre produktové PR a vzťahy s médiami. Tešíme sa na spoluprácu s tímom PR Clinic a rozbeh množstva inšpiratívnych projektov spojených s našimi značkami,“ povedala marketingová manažérka Pivovarov Topvar Martina Novak.

„Teší nás, že po korporátnej komunikácii, s ktorou Pivovarom Topvar pomáhame od júla minulého roka, môžeme DNA našej agentúry vštepiť aj do ďalších výziev, ktoré nás s touto spoločnosťou čakajú. Agentúra preto pred nové úlohy postavila tím ľudí s dlhoročnými skúsenosťami v PR a v médiách,“ uviedol account director agentúry PR Clinic Martin Dobiš.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu