Binďo (zdroj foto: PR.Konektor)

Základ kampane pre televízny kanál AMC tvorí prank, ktorý pripravil moderátor rádia Europa 2 Ivan Bindas a.k.a Binďo. Podobná kampaň bežala v roku 2015 v Českej republike s moderátorom rádia Europa2 Leošom Marešom a získala shortlist PR súťaže European Excellence Awards. Vtedy bolo cieľom nachytať Leoša Mareša, teraz naopak Binďo nachytal pasažierov, ako vodič Taxi.

Kampaň je z dielne agentúry PR.Konektor a komunikuje pokračovanie druhej série kultového zombie seriálu Fear the Walking Dead.

„V spolupráci s rádiom Europa 2, jej najznámejším moderátorom Binďom a Hopin Taxi sme natočili prankové video, v ktorom Binďo namaskovaný za zombie robí taxikára a desí nič netušiacich Bratislavčanov. Taktiež sme pripravili making of video, ktoré predstavilo celú realizáciu. Obe videá prezentovala exkluzívne Europa 2 a Čas.sk, neskôr sa pridali ďalšie médiá. Spolupráca s Europou2 bola postavená na využití ich silných social kanálov (FB, Instagram) a taktiež Binďových profilov, vrátane súťaže o Fear the Walking Dead merchandise,“ povedal riaditeľ PR.Konektor Filip Švaňa.

Pre AMC súbežne beží i ATL kampaň k seriálu, ktorý je jedným z nosných seriálov na tomto filmovom kanáli.

Pozrite si video s prankom Binďa:

Making of video:

 

Prank využíva virálny marketing, kedy sami diváci spontánne šíria video na sociálnych sieťach a zabezpečia tak (často nevedomky) efektívnu propagáciu produktu, či posilnenie povedomia o značke. Virálny marketing umožňuje viesť kampaň s efektívne vynaloženými nákladmi, pomer – cena vs. počet oslovených recipientov.

Fenomén pranku používali spočiatku prevažne youtuberi na sebapropagáciu a aby zarábali na počte videní. Na Slovensku patrí medzi známych video-logerov napríklad GoGo a v Čechách sú to napr. ViralBrothers:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu