Výskumná agentúra Newton Media spracovala kvalitatívnu analýzu na základe dát z monitoringu médií realizovaného v septembri a októbri tohto roka.

Celkovo monitorovala 542 výstupov z 13-tich médií. Podľa analýzy stúpla medializácia Horaliek vďaka výrokom predsedu Národnej rady Andreja Danka medziročne až o 500 percent.

„Andrej Danko nepriamo pomohol aj medializácii horaliek. Ich publicita stúpla medziročne o 500 percent. V septembri a októbri 2016 sa horalky medializovali v 164 príspevkov, pričom 70 percent príspevkov malo súvislosť s rokovacím poriadkom národnej rady,“ uviedla agentúra Newton Media na svojom webe Medan.sk.

pre-vyroky-andreja-danka-stupla-medializacia-horaliek-o-500-percent-graf-newton-media
graf: Newton Media

Danko v auguste ohlásil iniciatívu na zmenu rokovacieho poriadku po vystúpeniach opozičných poslancov, kedy spájali kauzu Bašternák so stranou Smer, a najmä v súvislosti s vystupovaním Igora Matoviča zo strany OĽaNO.

Matovič chodil do parlamentu v tričku s nápisom Fico chráni zlodejov, použil veľké pútače s nápisom Bašternák – Náš človek v duchu vizuálnej komunikácie strany Smer-SD.

Danko pri svojich kritických vystúpeniach na adresu opozičných poslancov použil viackrát výraz Horalky, vo vzťahu so správaním poslancov – konzumovaní jedla počas rokovaní národnej rady.

„Aby som uviedol ešte raz skutočnosti o priebehu národnej schôdzi, na ktorej Matovič ukazuje, že mu ide egocentricky o individualizmus, kde poslankyňa si otvára horalku, to už je skutočne absolútny deštruizmus, ktorý deštruuje tento štát,“ vyhlásil Danko, AKO uviedlo SME.sk.

Spoločnosť Newton Media monitorovala médiá: aktuality.sk, aktualne.sk, Denník N, Hospodárske noviny, Nový Čas, Plus 1 deň, Pravda, SME, Šport, Správy RTVS o 19:00 Jednotka, Hlavné správy o 18:30 TA3, Noviny TV JOJ o 19:30, Televízne noviny o 19:00 TV Markíza.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu