Predplatitelia magazínu .týždeň mohli klásť otázky Lucii Žitňanskej

Redakcia .týždňa je v užšom kontakte so svojimi čitateľmi. Založila na sociálnej sieti skupinu pre predplatiteľov, aby s nimi mohla komunikovať. Do skupiny pozvali predplatiteľov newsletterom a za dva dni sa ich pridalo viac ako 530.

„Ideme skúšať. Uvidíme, aká bude odozva, ako moc/málo aktívni budú títo ľudia. Podľa zapojenia a chuti budeme vymýšľať aktivity,“ prezradil pre Mediahub.sk Michal Haman, marketingový manažér magazínu .týždeň.

Zástupca šéfredaktora .týždňa Michal Magušin vyzval na sociálnej sieti predplatiteľov, aby mu napísali otázky do rozhovoru s Luciou Žitňanskou. „Ahojte, zajtra robíme rozhovor s exministerkou spravodlivosti Luciou Žitňanskou. Čo by ste sa jej určite opýtali?,“ napísal. Otázky následne na záver rozhovoru aj položil. Predplatitelia si tak môžu nájsť svoje otázky v rozhovore.

„Toto je taký malý, pekný príklad toho, ako sa tam dá pracovať. Nemáme ďalekosiahle plány, ale budeme to postupne vymýšľať, skúšať a testovať,“ uviedol Haman.

„Cieľom je prepojiť našich predplatiteľov s redaktormi. Teda získavať od čitateľov spätnú väzbu na našu prácu či už redakčnú, ale aj na takú administratívnu/technickú – povedzme, že by sme išli meniť sadzby predplatného alebo redizajnovať webstránku. Všetky tieto rozhodnutia robíme interne, ale chceme, aby tu pribudol aj takýto priamy nástroj na získavanie spätnej väzby od ľudí, ktorých sa takéto zmeny môžu týkať,“ doplnil Michal Haman.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu