Úlohou agentúry, jej cieľom bola neobyčajná kampaň, ktorá zaujme a podporí predaj kávy Eduscho Mocca Grande, pričom bolo dôležité komunikovať aj dlhodobý pozicioning značky – a to, že Eduscho je káva, s „Chuťou domova“.

Kampaň mala cieľovú skupinu ženy vo veku 30+. Úlohou bolo zaujať natoľko, aby sa kampaň spontánne šírila.

Nemala byť typickou podporou vo forme lotérie, príbalov či zbierania bodov v dave desiatok.

Cieľom bolo podporiť predaj kávy Eduscho Mocca Grande a prilákať nových zákazníkov.

Pozrite si riešenie agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS:

V tendri na kampaň pre Eduscho Mocca Grande vyhral online koncept Mocca rande.

Jednoduchým vypustením písmenka “G” z názvu kávy Mocca Grande vzniká nielen idea, ale aj názov prvej online kampane pre Eduscho – Mocca rande.

Ktorá iná značka kávy, ak nie Eduscho Mocca Grande, by viac mohla dopriať ženám priamo u nich doma to, čo majú najradšej?

Slovenské ženy tak majú prvýkrát príležitosť zažiť online rande so známymi šarmantnými mužmi v pohodlí svojho domova. Títo Grande muži robia nečakané veci, ktoré však ženy obľubujú a ktoré sú navyše sprevádzané množstvom prekvapivých momentov. Príkladom je Ján Koleník, ktorý číta šteklivú literatúru, ďalším je Braňo Deák, ktorý prezrádza svoj recept na pleťovú masku.

Predstavujeme kampaň Eduscho Mocca GrandeMocca rande z dielne agentúry Effectivity powered by Publicis - obr.2- Jan Kolenik
Ján Koleník (zdroj: event2all)
Predstavujeme kampaň Eduscho Mocca GrandeMocca rande z dielne agentúry Effectivity powered by Publicis - obr.3 - Brano Deak
Braňo Deák (zdroj: event2all)
Predstavujeme kampaň Eduscho Mocca GrandeMocca rande z dielne agentúry Effectivity powered by Publicis - obr.4 - Brano Deak
Braňo Deák (zdroj: event2all)

Online Grande rande pribúdajú na www.moccarande.sk  postupne, a tak môžu ženy randiť takmer každý týždeň s iným známym Grande mužom.

Kampaň začína Jankom Koleníkom, pokračuje Braňom Deákom, Jozefom Vajdom, Milom Kráľom a na záver Matejom Cifrom „Sajfom“.

Rande videá sú postupne umiestňované na kampaňovú web stránku moccarande.

Úvodná časť videa je vždy voľne dostupná, pričom jeho exkluzívnu časť je možné dopozerať až po zadaní kódu z nálepky, ktorá je na kávach Eduscho Mocca Grande.

Jeden kód odomkne postupne všetky videá.

Súčasťou kampane sú aj výhry – každý týždeň sa žrebujú výhercovia kávovarov Cafissimo a v závere kampane hairstylista na celý rok zadarmo.

Kampaň je podporená komunikáciou v mieste predaja a päťtýždňovou televíznou kampaňou. Podporilo aj FUN rádio a odkazujú na ňu aj klasické, či nebrandované bulvárne bannery:

Brano Deak-Eduscho_deak_BezZabran_250x250
banner Braňo Deák, 250x250px (zdroj: event2all)
Jan Kolenik-Eduscho_bulvar_banner_200x200_2
banner Janko Koleník, 200x200px (zdroj: event2all)

Vizitka kampane:
Názov kampane: Eduscho Mocca Rande
Klient: TCHIBO Slovensko
Reklamná agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative Director: Peter Rajčák
Art Director: Michal Balla, Csilla Polak, Martin Klementis, Marek Rostoka
Strategy Director: Radka Gbelská
Copywriter: Petra Gmucová, Peter Rajčák
Account Director: Martina Hrivnáková
Account Manager: Juliana Kavuličová, Daniela Ondrášová
Použité Médiá: TV, rádio, online
Produkcia: Hitchhiker Films – 2nd Unit
Režisér: Dano Dekan

Predstavujeme kampaň Eduscho Mocca GrandeMocca rande z dielne agentúry Effectivity powered by Publicis - obr.5 - Jozef Vajda
Jozef Vajda (zdroj: event2all)
Predstavujeme kampaň Eduscho Mocca GrandeMocca rande z dielne agentúry Effectivity powered by Publicis - obr.6 - Jozef Vajda
Jozef Vajda (zdroj: event2all)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu