Na začiatku tohto roka spustil obchodný reťazec Kaufland vôbec po prvýkrát televíznu reklamu. Kampaň pod názvom „Z lásky k Slovensku“ približuje divákom krásy Slovenka. Ide o dômyselné prepojenie medzi Slovenskom a spoločnosťou Kaufland za pomoci reklamného odkazu.

„Rozšírenie mediamixu o TV je súčasťou novej komunikačnej stratégie,“ vyjadril sa pre masmedialne.info hovorca Kauflandu Martin Gärtner.

Reťazec, ktorý čoskoro oslávi 15 rokov, sa snaží priblížiť svojim zákazníkom, na čo nadväzujú reklamné spoty. „Kaufland sa stal súčasťou bežného života Slovákov a nesie zodpovednosť za svoje podnikanie, sortiment a zákazníkov, obchodné vzťahy, životné prostredie a v neposlednom rade svojich zamestnancov,“ dodáva hovorca.

Na Kampani sa podieľala nemecká agentúra Glanzer + Partner Werbeagentur GmbH zo Stuttgartu. Natáčanie prebiehalo na rôznych miestach na Slovensku, pričom zachytáva známe slovenské zákutia.

Cieľom novej kampane je okrem tvorby PR povedomia aj „budovanie kompetencie zodpovednej firmy a zdôraznenie faktu, že zodpovedné podnikanie na Slovensku a v prospech Slovenska nie je iba o predaji slovenských výrobkov,“ povedal Martin Gärtner

Tvorcami ústrednej piesne Svieže rána, ktorá vznikla exkluzívne pre reklamnú kampaň, sú členovia kapely Družina. Tá pôsobí na scéne už takmer 15 rokov, pričom sa prezentuje najmä štýlom World music. Člen skupiny a autor hudby Atila Béreš pre masmedialne.info povedal, že boli oslovení už v lete minulého roka.

Pieseň Svieže rána je „veselá, optimistická a myslím že môžeme povedať, že je pekná. Text a hudba síce nie sú spracované z ľudových piesní, ako je u nás zvykom, ale snaha prispôsobiť pesničku nášmu štýlu, aby bola zároveň použiteľná pre reklamnú kampaň Kauflandu sa ukázala ako úspešná,“ dodal Atila Béreš.

Speváčkou v skupine a aj interpretkou piesne je Petra Humeňanská, ktorú si môžete pamätať zo Superstar.

Zaujímavosťou je, že podobné reklamy bežia aj v iných krajinách, kde Kaufland pôsobí. V Čechách je kampaň „Z lásky k Česku“  spojená s kapelou Čechomor a piesňou Tady jsem doma. Spoty si môžete pozrieť > TU

„Pre každú krajinu však bola samostatne vytvorená a adaptovaná vlastná verzia kampane, zohľadňujúca jej špecifiká,“ prezradil Martin Gärtner.

Mojmíra Némethová

Pozrite si video, ako sa reklamný spot pre Kaufland vyrábal:

Tu si pozrite všetky slovenské spoty > TU

Vizitka tvorcov kampane:

Mediamix: TV, OOH, online, direct mail, POS
Timing kampane: rok 2015

Reklamná agentúra: Glanzer + Partner Werbeagentur GmbH, Stuttgart
Creative Director: Peter Chvojka, Heidrun Hinner
Copywriter: Peter Kautt
Art Director: Evelyne Weiss
Graphic Designer: Florian Baltz

Názov použitej skladby: Svieže rána (Kaufland Song)
Interprét: Družina
Autori hudby: Martin Sabov, Atila Béreš
Autor textu: Izabela Bérešová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu