Fotografi zachytávajú rozprávkové príbehy moderným spôsobom, na ktorý im vystačia štyri fotografie. Pozrite si príbehy Snehulienky, Malej morskej panny a Červenej čiapočky.

Globálnou PR kampaňou Nikon voľne pokračuje na reklamnú kampaň  „I am different“.

Ústredným zdrojom komunikačného kanála zameraného na emócie priradené k značke Nikon sa teda stal „digitálny uzol“, ktorým sú sociálne siete  Twitter a hlavne Instagram, kde je komunikovaná tvorba fotografických diel, priamo ich autormi.

Kampaň komunikuje v každej krajine lokálna PR agentúra. Na Slovensku je to agentúra Media & Communication Consulting.

„To, že hovoríme o kampani, neznamená, že ide vyložene o reklamnú kampaň. Vôbec by som to nemiešala s reklamnou kampaňou I am different. Primárnym cieľom tejto PR kampane je podporovať marketingovú stratégiu Nikonu vo fáze „Talk“, kedy sa snažíme o to, aby sme získali marketingový obsah vygenerovaný samotnými užívateľmi Nikonu. Druhotným cieľom je osloviť ašpirujúcich fotografov a nechať ich objavovať nové možnosti fotografovania s Nikonom. Tento projekt cielime hlavne na skupinu, ktorej hovoríme New Hobbiests (Kate – mladí, kreatívne, fotí veľa, ale iPhonom, baví je cestovanie, zábava, jedlo, móda, technologické novinky …). Snažíme sa ich inšpirovať a povzbudiť k tvorbe. Na vizuálnom obsahu predstavuje silu príbehu, ktorý možno oznámiť obrazom a upozorňuje na rozdiel medzi fotografiami z mobilu a z kvalitného prístroja, ktorým Nikon bezpochyby je,“ povedala pre masmedialne.info Jitka Spoustová Staňková, PR manažérka  spoločnosti Nikon.

„Príbeh bude šírený každým z troch autorov po vlastných profiloch na sociálnych sieťach. Nikon sám bude komunikovať tento príbeh na sociálnych sieťach a v online médiách, skrátka všade tam, kde by mohol osloviť cieľovú skupinu New Hobbiest. A backstage videá,  slúžili  len ako „návnada“ predtým , než sme zverejnili výsledky práce všetkých troch autorov,“ doplnila pre masmedialne.info Jitka Spoustová Staňková.

Spoločnosť Nikon sa rozhodla overiť platnosť starého príslovia, že jeden obrázok je viac než tisíc slov. Na tento účel získala troch naozaj odvážnych fotografov. Tento fotografický projekt predstavuje moderné pojatie tradičných rozprávkových príbehov, pričom každý príbeh tvoria iba štyri snímky z fotoaparátu Nikon D5500.

[vimeo height=“HEIGHT“ width=“WIDTH“]https://vimeo.com/124803835[/vimeo]

 

V sérii snímok #PicWorth1000Words zaujali uznávaní fotografi z Veľkej Británie, Španielska a Talianska úplne nový prístup k vyrozprávaniu príbehov Snehulienky, Malej morskej panny a Červenej čiapočky.

Cristina de Middel montage
Cristina de Middel (zdroj: Media & Communication Consulting)


Cristina de Middel zdvihla hodenú rukavicu ako prvá. Jej schopnosť spojiť skutočnosť s fikciou jej v minulosti pomohla vyobraziť imaginárnych odosielateľov nevyžiadanej pošty s použitím ich nevyžiadaných e-mailov. Vo svojej modernej verzii rozprávky o Malej morskej panne od Hansa Christiana Andersena preniesla dej príbehu do Mexika.

Počas pobytu v Mexiku pozorovala miestnu tradíciu spojenú s debutantkami, ktorá má zaujímavú súvislosť s Andersenovou pannou.

„Chcela som ukázať, že ak máte jednoduchú, ale silnú tému, môžete vytvoriť ambiciózne fotografie bez vysokých nákladov. V Mexiku som videla na vlastné oči úchvatné prechodové rituály, ktoré mi ihneď pripomenuli klasický príbeh dospievajúcej lásky v Malej morskej panne, “ uviedla Cristina de Middel.

Dan Bannino montage
Dan Bannino (Media & Communication Consulting)

 

Iný prístup zvolil taliansky fotograf Dan Bannino. Medzinárodné uznanie si vyslúžil za snímky v štýle malieb starých majstrov na tému Diéty známych osobností. Štýlom maliarov pätnásteho storočia sa inšpiroval aj v znovuzrodenom príbehu Snehulienky od bratov Grimmovcov z roka 1812.

„Úprimná nevinnosť príbehu o Snehulienke dáva tejto rozprávke trvalý zmysel rovnako, ako klasické umelecké diela získavajú na dôležitosti s každou novou generáciou ich obdivovateľov. Dúfam, že táto séria snímok povzbudí ctižiadostivých a tvorivých talentovaných ľudí, aby znova objavili umenie a interpretovali ho svojím vlastným spôsobom. Vďaka digitálnej fotografii je to ľahšie než kedykoľvek predtým, “ povedal Dan Bannino. 

Sandro Giordano montage
Sandro Giordano (Media & Communication Consulting)

 

Medzitým Sandro Giordano predstavuje odvážny nový pohľad na Červenú čiapočku, ktorá sa v upravenej interpretácii nedokáže vyrovnať s tlakmi modernej spoločnosti.

„Dobrá fotografia nás núti diskutovať a premýšľať. Nový prístup k známemu príbehu, ktorý využíva výrazné snímky, nám pomôže uvedomiť si možnosti, aké nám dáva naša predstavivosť, “ uviedol Sandro Giordano.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu