Podmanivé vône dozrievajúceho hrozna tento krát naplno zmámili i samotných patrónov  značky Vinea. Rozhodli sa pokračovať v príjemnom, bezstarostnom posolstve z predchádzajúcich ročníkov. Sú to chvíle spoločného posedávania na lavičke v parku či záhradnej reštaurácii. „Chvíle, keď je život krásny“ a nastáva vzácny moment „chuti vnímať“.

Okrem momentu zachovania identickej atmosféry „zastavenia sa“, značka si naďalej ponecháva i stratégiu, priblížiť sa svojmu potenciálnemu zákazníkovi i prostredníctvom televíznej obrazovky. Jemne plynúci, pokojný až mierne rozprávkovo − zázračný duch reklamného videoklipu bol v Českej republike i na Slovensku spustený v auguste 2014. V TV JOJ a TV Markíza pobeží ešte dva mesiace.

 

Pre český trh bola kampaň upriamená na klasickú verziu nealkoholického nápoja. Slovenskému divákovi sa predstaví v éterickej, odľahčenej podobe Viney lajt. „Našim cieľom bolo priniesť novinku, ktorá by oslovila aj ľudí, ktorí preferujú nápoje s nižším obsahom cukru a kalórií“, hovorí Zuzana Netíková, brand manažérka značky Vinea. Vinea lajt je špecifická práve svojím zložením.

Predstavujeme kampaň Vinea „Chuť vnímať“ od agentúry Rust - Vinea CR OOH
vizuál reklamy v Českej republike
Predstavujeme kampaň Vinea „Chuť vnímať“ od agentúry Rust - Vinea lajt OOH
vizuál reklamy na Slovensku

„Keďže súčasťou receptúry nápoja Vinea je odjakživa 10% hroznovej šťavy, Vinea lajt obsahuje prirodzene sa vyskytujúci hroznový cukor. Jej chuť dopĺňa aj sladidlo získané z listov rastliny stévia, ktoré dodáva sladkosť a zároveň príchuť podobnú mäte. Sladkú chuť ešte dopĺňa sukralóza. Vďaka tejto kombinácii je novinka Vinea lajt charakteristická jemnou a osviežujúcou huťou a pije sa doslova s ľahkosťou“, dodáva Z. Netíková.

Zachovanie „bernolákovského“ odkazu sa odzrkadlilo i na príklade zámerného „poslovenčenia“ anglického termínu „light“ z dôvodu, rýdzo (česko)slovenského pôvodu.

 

Nový, kreslený spot vytvoril kreatívny tím reklamnej agentúry Rust, za použitia ilustrácií mladej režisérky animovaných filmov Karolíny Slovákovej a s hudobnou spoluprácou so Zdenkou Prednou.  V spote ide o fragmenty zo života, ktoré sa cez fraktálne zobrazenie postupne stávajú tieňom fľaše, v ktorej sa celý život odohráva.

Nenahraditeľná stálica z ponuky nealkoholických nápojov slávi tento rok svoje okrúhle 40 narodeniny. Osviežujúci výrobok z vínneho muštu prerástol ďalšiu generáciu. Pod taktovkou súčasného vlastníka, firmy Kofola, sa naďalej predstavuje v príjemnom retro look-u mladého, hravého „inovátora“,  naďalej vychutnávajúceho si života, ktorý sa ukrýva v každej bobuli hrozna.

Lucia Juríková

Dávame do pozornosti aj článok –  Predstavujeme značku: Vinea > TU
Vizitka tvorcov kampane „Chuť vnímať“:

•    Creative director: Lukáš Jalovecký (RUST)
•    Art director: Robo Olah, Lucie Šumberová (RUST)
•    Hudba: Zdenka Predná
•    Ilustrácie: Karolína Slováková
•    Zvuk: Studio Beep
•    3D postprodukce: Moving Sands
•    Post-produkce: studio Spoon

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu