Isto si spomeniete na kampaň značky Kofola – Pozor na Kofotiny, ktorá mala upozorniť na kofeínové nápoje pofidérnej kvality na trhu a na napodobeniny obľúbeného nápoja. S podobným leitmotívom odštartovala kampaň značky Hyza – Pozor na Ftákoviny, ktorá upozorňuje na čierny dovoz kuracieho mäsa, ktorý v kampani nazýva  s nadsázkou Ftákoviny a používa ho v trošku kontroverznom komunikačnom koncepte vo vzťahu k imigrantom. Ale kampaň je to dobrá.

Podľa tvorcov marketingovej komunikáce značky Hyza – „ Ftákovina je nezabalené kurča alebo kuracie diely, často neoznačeného pôvodu, ktorá je neprávom označovaná za Slovenské kurča. S pravým slovenským kurčaťom, vzduchom chladeným, kvalitným krmivom kŕmeným a na slovenskej farme chovaným, nemá už na prvý pohľad nič spoločné. Najčastejšie sa vyskytuje vo veľkoobchodoch, u mäsiarov a v reštauráciách,“ uvádza sa na micro stránke ku kampani.

Kampaň Pozor na Ftákoviny/Imigranti voľne nadväzuje na predchádzajúcu kampaň Úprimné kurča.

Súčasťou kampane je aj výzva spotrebiteľom, že ak sa stretli vo svojom obchode, mäsiarstve, či reštaurácii s „Ftákovinou“ môžu na to upozorniť prostredníctvom kontaktného formulára na web stránke vytvorenej v rámci kampane.

Vizitka tvorcov  kampane:

Creative agency and Production: BeOnMind
Director: Samuel Vican
Producer: David Vavercak & Samuel Vican
Post-production: BeOnMind
Art Director: Tomas Ozvold
Modeling: Matej Zaris
Animation: Makro

 

Spomínate si na kampaň Pozor na Kofotiny značky Kofola od reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorá mala upozorniť na výskyt nekvalitných napodobením Kofoly? Mala rovnaký leitmotív. Pozrite:

Spoločnosť Hyza je jeden z najväčších spracovateľov hydinového mäsa v Európe.  Patrí do skupiny Agrofert holding slovenského podnikateľa Andreja Babiša, ktorý sa v minulosti aj osobne spolu s hokejistom Jaromírom Jágrom zapojil do kampane značky Vodňanské kuře skupiny. Pozri:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu