zdroj foto: NN Slovensko/PR.Konektor

Kampaň bola on air počas mesiaca máj a jún a cielila na široké publikum vo veku 25-55 rokov, na mužov i ženy. Súčasťou novej marketingovej kampane, zameranej na zvýšenie povedomia o značke NN, bol aj emotívny 3 minútový spot, určený pre sociálne siete.

Hlavným cieľom kampane NN, bolo byť tým, kto otvorí náročné témy, o ktorých sa ľudia neradi rozprávajú. Chceli osloviť čo najväčšie publikum a vo videu ukázali reálnych ľudí, rodiny, ktoré si navzájom kladú otázky na témy smrti a budúcnosti.

„Zdrojom k vzniku kampane bola potreba donútiť ľudí rozprávať sa na vážne témy, na ktoré iné poisťovne nemajú odvahu. Vychádzali sme z teórie emócií – existuje 8 základných emócií, no tým negatívnym sa snažíme vyhýbať. Až 44% ľudí považuje za veľmi náročné viesť rozhovor na tému financií. Viac ako polovica párov netuší o svojich posledných želaniach. Až 82% mužov ignoruje preventívne prehliadky, a pritom sú vo väčšine živiteľmi rodiny. Chceli sme aby rozhovormi ľudia vyriešili svoje obavy a postarali sa, aby ich život v prípade nečakaných udalostí bol čo najznesiteľnejší aj vďaka poisteniu,“ uviedla pre Mediahub.sk Katarína Tarasová, Špecialistka marketingu a komunikácie spoločnosti NN Slovensko.

Kampaň využívala ako mediatypy sériu videí, carousel a canvas na Facebooku, v ktorých vystupujú páry a rodiny so svojimi príbehmi, obavami a myšlienkami. „Najúspešnejší formát bol carousel“ doplnila Katarína Tarasová.

Na facebookovom profile spoločnosti NN boli uverejňované tematické kampaňové posty a na Instagrame NN Slovensko zasa séria otázok viažucich sa k rozhovorom.

„Veríme, že inšpirujú ďalších ľudí k rozhovorom na podobné témy a povzbudia ich, aby zdieľali svoje starosti a nachádzali správne riešenia. Dôverný dialóg im môže pomôcť vnútorne sa vyrovnať, predísť stresu a sklamaniu z vlastnej nepripravenosti na náročné životné situácie,“ doplnila Tarasová.

Vizitka kampane:

Agentúra : VIRTUE Amsterdam
Managing Director: Perre van den Brink
Creative Director: Janna Stolp
Creative: Will van Merwe
Strategist: David Kellas
Producer: Koen Barnhard
Account Director: Sabokbar-Noble
Account Director: Thamar Herbschleb
Project Manager: Sabine van Kranen

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu