Všimol som si v televízii nový TV spot IKEA „Variť spoločne je dobrodružstvo“. Oslovil som preto IKEA a aj tvorcov kampane, predstavíme si ich.

„Autorom nového TV spotu IKEA je kreatívna agentúra Kaspen/Jung von Matt a režisér spotu je Tomáš Mašín. Cieľom spotu bolo priblížiť ľuďom, že varenie môže byť zábavné a môžete mať z varenia radosť, že kuchyňa nie je len miesto, kde sa „vyrába jedlo“, ale aj miesto, kde sa stretáva celá rodina a kde spolu môžeme tráviť čas. Spot vznikal spoločnými diskusiami medzi IKEA a kreatívnou agentúrou, “ povedala pre masmedialne.info Jana Hrubcová, PR manažérka IKEA

Agentúra Kaspen/Jung von Matt je napríklad aj za kampaňou pre minerálku Rajec baza, kde hlavnú úlohu v spote stvárnili mušky svetlušky, idea spotu je teda tiež zameraná primárne na emócie > pozri

Variť s IKEA je dobrodružstvo

„Dobré jedlo sa stáva čím ďalej tým viac dôležitejšou témou. Ľudia sa starajú o to čo konzumujú a celkom prirodzene to vedie i k tomu, že sami doma varia. Doma pripravené jedlo je totiž to najlepšie. Vieme čo jeme a pri príprave môžeme nádherne relaxovať a stráviť čas so svojimi blízkymi, “ povedal pre masmedialne.info Slavo Marušinec, Managing Partner agentúry KASPEN/JUNG v. MATT

„Toto si vzala za svoje IKEA a je to logické prepojenie, pretože práve v IKEA môžeme nájsť všetko pre domácu prípravu jedla. Od riadu na varenie, po servírovanie, až po uskladňovanie jedla na neskoršiu konzumáciu. V neposlednom rade IKEA ponúka aj komplexné kuchynské riešenia so všetkými chytrými vychytávkami, ktoré spoločné varenie maximálne zjednoduší, “ doplnil pre masmedialne.info Slavo Marušinec, Managing Partner agentúry KASPEN/JUNG v. MATT

IKEA Variť spoločne je dobrodružstvo - 1
zdroj: Kaspen/Jung von Matt

Kampaň pre IKEA pripravila agentúra KASPEN/JUNG v. MATT. Súčasťou kampane je televízny spot, doprevádzaný produktovou OOH kampaňou a digitálnymi bannermi.

„Režisérom TV spotu je Tomáš Mašín. Kamery sa ujal Juraj Chlpík, o veselú hudbu sa postaral skladateľ Steve Lynch a o strih Petr Turyna. Cieľom spotu bolo ukázať, že spoločné varenie je jedoducho zábava. Téma zavárnia je v dnešnej dobe viac ako aktuálna, “ povedal pre masmedialne.info Slavo Marušinec, Managing Partner agentúry KASPEN/JUNG v. MATT.

TV spot má za ciel inšpirovať k spoločnému vareniu, OOH a digitálna komunikácia bola viac produktovo zameraná a komunikovala jednotlivé produktové riešenia pre spoločné varenie.

IKEA Variť spoločne je dobrodružstvo - 2
zdroj: Kaspen/Jung von Matt

Z prieskumu IKEA na tému Čas strávený varením dnes a kedysi:

Cez víkendy varia Slováci častejšie ako cez týždeň. To súvisí s tým, že majú viac času a tak si môžu varenie a jedenie viac užiť, najlepšie s celou rodinou. Za posledných päť rokov sa v slovenských kuchyniach varí čoraz častejšie, najmä mladí ľudia považujú varenie, zaváranie, pestovanie a spoločné stolovanie za súčasť moderného životného štýlu.

Až 52% slovenských „kuchárov“ má z varenia radosť, ešte radšej však varia s niekým alebo pre niekoho. Aby sme efektívne využili čas strávený v kuchyni, uvítame pomocnú ruku od ostatných členov domácnosti alebo šikovné kuchynské pomôcky. Slováci najčastejšie varia so svojimi polovičkami (45%) – sú užitočnými pomocníkmi pri čistení alebo krájaní (68%), alebo sa jednoducho môžu spolu konečne porozprávať (45%).

Aj deti majú počas varenia dôležitú úlohu, väčšinou pomáhajú už pri výbere toho, čo sa bude kuchtiť (63%). Výsledky vyplynuli z prieskumu IKEA na tému Čas strávený varením dnes a kedysi, ktorý pripravila výskumná agentúra Simply5 pre spoločnosť IKEA Bratislava > pozri

IKEA Variť spoločne je dobrodružstvo - 3
zdroj: Kaspen/Jung von Matt
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu