Každý start-up má najprv svoj nápad. Následne sa na ňom postupne pracuje. A projekt je na svete. Aj 7segments má za sebou nápad a projekt. Ako hovorí jeho zakladateľ Jozef Kováč, nejde len o obyčajný start-up, ale o obrovské možnosti a úspech, ktorý môže priniesť každej firme.

Big data pre každého

Jozef Kováč, zakladateľ 7segments predstavuje svoj start-up:
„7segments je cloudová služba, ktorá verí, že firmám záleží na ich dátach a ak to bude dostatočne jednoduché, oveľa viac firiem začne používať Big data. Tak odstraňujeme všetky bariéry a učíme bežných ľudí stať sa úspešnými analytikmi.“

 

Mottom firmy, a tiež sloganom je Big data for everyone. Start-up chce dať neobmedzené množstvo dát naozaj každému a zabezpečiť ďalší úspech firmám. 7segments funguje tak, ako by moderná Big data služba fungovať mala.

„Umožňujeme jednoduché zbieranie dát zo všetkých zdrojov, ich vizualizáciu do zaujímavých grafov a praktické použitie napríklad v marketingových kampaniach. Je určený pre všetkých, ktorí veria, že v ich dátach je hodnota čakajúca na objavenie,“ hovorí Jozef Kováč.

Zároveň dodáva, že na použitie 7segments nepotrebujete byť programátor, vedec ani štatistik. Stačí záujem a chuť naučiť sa niečo nové. 7segments počíta zistených zákazníkov vo vašej databáze a vytvára faktúry na posledný deň v mesiaci. Nepočíta s anonymnými užívateľmi, avšak 7segments vám bude sledovať aj aktivity, či udalosti, do ktorých patrí registrácia, nákupy, e-mailové dodávky, telefónne hovory, zobrazenie stránok.

Predstavujeme start-up 7segments - 2

Urobí analytika z každého

Za projektom a nápadom start-upu 7segments stojí Jozef Kováč, ktorý vyštudoval umelú inteligenciu. Rozmýšľal, kde by mohol všetky svoje doterajšie znalosti úspešne použiť. Na začiatku si to vyskúšal v rôznych firmách vrátane IBM a zistil, že je to veľmi užitočné, zložité a drahé. Založil 7segments, ktorý vďaka skvelej technológii a budovanej komunite dokáže urobiť analytika z každého človeka.

„Vo svetovom meradle sme výnimoční tým, že umožňujeme tri dôležité veci: analýzu, data-mining a riadenie kampani v jednom. Nikto to ešte takto jednoducho nerobí. Slovenské firmy využívajú maximálne dve z týchto vecí. Ale učia sa rýchlo, časom budú naši najlepší zákazníci zo Slovenska na svetovej úrovni. Nielen v analýzach, ale aj v schopnosti presadiť sa v svetovej konkurencii,“ vysvetľuje Jozef Kováč.

Hlavnou úlohou 7segments je budovanie komunity používateľov. „Keď si u nás segmentujete zákazníkov, pýtate sa: koľko segmentov mám vlastne urobiť? 7 sa ukazuje ako veľmi rozumný počet,“ dodáva Jozef Kováč.

Stanislava Andraščíková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu