Len kosť a koža (oto: TV Markíza)

Novoročná nádielka atraktívnych premiérových filmov si na obrazovkách televízie Markíza naďalej udržuje vysoký divácky záujem. Strhujúci skutočný príbeh o tínedžerke trpiacej anorexiou s názvom Len kosť a koža sa v stredu, 13. januára 2021, stal jednoznačnou prvou diváckou voľbou pri výbere večerného programu po 20:30 hod.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahol emotívny nemecký film výborný rating 9,4 % a trhový podiel 25,0 %. Konkurenčné snímky v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, Vražda v Orient exprese zaznamenala na TV Joj podiel na trhu 14,1 % a Vraždy v Heraulte na Jednotke RTVS podiel na trhu 10,6 %.

Slovenská premiéra filmu Len kosť a koža si doslova podmanila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jeho vysielania zabezpečili trhový podiel až 47,6 %. Snímka so silnou témou a dôležitým odkazom k obrazovkám pritiahla celkovo 435-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,8 % / share 28,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,6 % / share 26,7 % v CS 12-54).

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 636-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 625-tisíc divákov.

Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti a post divácky najúspešnejšieho nespravodajského programu dňa patril v cieľovej skupine 12-54 podvečernému seriálovému hitu Oteckovia, ktorý si pripísal skvelý rating 9,6 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,4 %.

Konkurenčná šou Bez servítky na zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 14,5 %. Rovnako aj v širšej cieľovej skupine 12+ sa Oteckovia stali najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si včerajšiu epizódu vychutnalo 464-tisíc divákov.

Vynikajúco sa darilo tiež popoludňajšej spravodajskej relácii Prvé Televízne noviny (rating 8,4 % / share 32,9 % v CS 12-54) a nasledujúcemu magazínu Reflex (rating 7,4 % / share 27,5 % v CS 12-54), v čase vysielania boli silnými jednotkami na trhu.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,3 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu