Vydavateľstvo Bauer Media SK, ktoré je súčasťou svetovej mediálnej skupiny Bauer Media Group, ktorá vlastní na Slovensku aj najpočúvanejšie rádio – Rádio Expres, prináša na náš slovenský trh nový print, pod názvom Čas na poznanie. Ide o jednorazový letný špeciál.

„Ide o jednorazové vydanie, po ukončení predaja v septembri vyhodnotíme jeho úspešnosť a rozhodneme o budúcnosti titulu“,  ako uviedla pre náš portál masmediálne.info Katarína Banyaiová z vydavateľstva Bauer Media SK.

Prichádza Čas na poznanie – nový letný špeciál vydavateľstva Bauer Media SK - obalkaTitul je učený primárne cieľovej skupine čitateľov veku 35+.

Titul s podobným názvom vydavateľstvo v portfóliu už má – Čas na lásku. Zisťovali sme preto v čom sa odlišujú.

„Čas na lásku je titul s ľudskými príbehmi. Čas na poznanie je zameraný hlavne na oddychové čítanie plné zaujímavostí a relax tém.“, doplnila  Katarína Banyaiová.

Vydavateľstvo nechystá žiadnu špeciálnu kampaň v súvislosti s uvedením titulu Čas na poznanie, ale bude vizualizovaný, ako „self promo“ vo vlastných časopisoch vydavateľstva.

„Distribúcia titulu bude prebiehať štandardne, ako pri iných tituloch a jeho obsah a grafické spracovanie zabezpečili súčasní spolupracovníci vydavateľsva“, dodala na záver pani Banyaiová.

Ešte doplníme, že vydavateľstvo Bauer Media SK v.o.s.  vzniklo v roku 2007 ako dcérska spoločnosť svetovej skupiny BAUER MEDIA GROUP s viac ako 135 rokov trvajúcou tradíciou, ktorá zaujíma popredné miesto na trhu s komerčnými tlačovými titulmi v Nemecku, Veľkej Británii, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, USA a Číne.

„Podľa informácii, ktoré mám je celoročný obrat vydavateľstva BAUER MEDIA GROUP na Slovensku (časopisy a rádio Expres) – 13,7 miliónov euro, čím sa bez pochýb radí medzi vplyvné mediálne koncerny na Slovensku“, doplnil Marián Luha, šéfredaktor nášho portálu masmediálne.info.

Mediálna skupina BAUER MEDIA GROUP sa okrem vydávania časopisov a publikácií orientuje aj na digitálne médiá a prevádzku TV a rádiových staníc.

Na Slovensku do mediálnej skupiny BAUER MEDIA GROUP patrí okrem vydavateľstva, už spomínané nezávisle fungujúce Rádio Expres.

Z printov, ktoré táto mediálna skupina vydáva na Slovensku spomenieme úspešnú Eurotelevíziu, TELE plus, Čas na lásku, Detská kuchárka, Naša Záhrada, Rytmus života, Chvíľka pre Teba a mnoho ďalších titulov.

Som zvedavý, či sa neozvú z vydavateľstva Nový Čas, kôli podobnosti názvu Čas na poznanie. Nechajme sa prekvapiť! :-)

Doplnené:

„Podobnosť medzi našim denníkom Nový Čas a Čas na poznanie nevidíme. Ide o iné zameranie aj periodicitu. Časopisov, ktoré majú v názve slovo – čas je viacero“, uviedla Tatiana Pavleová z vydavateľstva denníka Nový Čas – Ringier Axel Springer Slovakia.

Marián Luha

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu