Väčšina respondentov ktorí pijú pivo denne, vedela povedať akú majú obľúbenú značku piva. Najobľúbenejšou značkou sa stal Pilsner Urguell, paradoxne najviac investuje do reklamy práve značka Staropramen, ktorú ale v prieskume respondenti neuvádzali. Prieskum obľúbenosti sa realizoval na vzorke 456 internetových používateľov vo veku 18+ v mesiaci júl 2016 v Českej republike.

K nárastu výdavkov pivných značiek do reklám dochádza najviac v druhom štvrťroku. V minulom roku v Čechách až 44% z celkového takéhoto reklamného priestoru bolo pre-inzerovaného práve v mesiacoch apríl až máj.

V Čechách najviac inzerovali v 2. kvartáli v roku 2015 značky Radegast, Staropramen a Pardál a 2. kvartáli v roku 2016 to boli Staropramen, Budweiser Budvar a Velkopopovický Kozel.

Značka Staropramen využila reklamný priestor v hodnote 63,1 miliónov českých korún, najvýraznejší nárast výdavkov na reklamu až +554% oproti 2. kvartálu roku 2015 zaznamenala spoločnosť Stella Artois. Pilsner Urquell je na štvrtom mieste v rebríčku.

Najväčší prepad, podľa monitoringu Ad Intel, ktorý realizuje spoločnosť Nielsen Admosphere zaznamenal Radegast, až -50%. Monitoring však vychádza len z cenníkových cien, nezohľadňuje bonusy, agentúrne provízie, či bártre.

Cenikova hodnota TOP 10 znacek - Pivo a nealko pivo_oprava

„To či respondent má alebo nemá najobľúbenejšiu značku piva súvisí s frekvenciou konzumácie. Najväčším konzumentom – ktorí tvrdia, že tento nápoj pijú denne – sa prakticky nestáva, že by nedokázali identifikovať svoju najobľúbenejšiu značku. Naopak necelá tretina z tých, ktorí pijú pivo menej často než raz za mesiac, uviedla, že najobľúbenejšiu značku nemá,“ uviedla spoločnosť Nielsen Admosphere, ktorá prieskum realizovala.

Pivo ktere znacky je Vase nejoblibenejsi

Jak casto pijete pivo

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu