Tlačené produkty MAFRA oslovujú na dennej báze najviac čitateľov s vysokoškolským vzdelaním, denníky si udržujú stabilný a silný podiel 32 percent podľa čítanosti.
Každý tretí čitateľ v Českej republike, ktorý si vyberá z produkcie titulov vydavateľov denníkov, si vybral niektorý z produktov mediálnej skupiny MAFRA.
Tieto denníky a magazíny číta celkom 1,88 milióna čitateľov. Vyplýva to z posledných výsledkov jednotného výskumu čítanosti tlače Media projekt za 2. – 3. štvrťrok 2014. Denníky mediálnej skupiny MAFRA osloví celkom 1,24 miliónov čitateľov na jedno vydanie.
Mladú frontu DNES pravidelne čítajú najmä ľudia v produktívnom veku, so stredným a vysokoškolským vzdelaním a so stredným a vyšším spoločenským postavením. So 695 tisíckami čitateľov na jedno vydanie je dlhodobo najčítanejším spravodajským denníkom v Českej republike.
Lidové noviny pravidelne čítajú väčšinou stredoškolsky a vysokoškolsky vzdelaní ľudia. Denníku od začiatku roka trendovo rastie počet čitateľov, aktuálne ide o šesťpercentný nárast a jeho každé vydanie číta priemerne 196 tisíc ľudí v českej republike.
Denník Metro si zachováva silnú skupinu mladých čitateľov a zaznamenal tiež nárast obľuby u čitateľov z vyšších vekových skupín a s vyšším vzdelaním. Má celkom 475 tisíc čitateľov na vydanie a je najčítanejším denníkom v Prahe, s odstupom viac ako 100 tisíc čitateľov na vydanie od ďalších titulov.