Posledné dáta z Národného prieskumu MML-TGI realizovaného spoločnosťou Median SK za 2. a 3. kvartál 2014 potvrdili vzostupnú pozíciu Rádia Slovensko a Slovenského rozhlasu ako celku na slovenskom rozhlasovom trhu.

Rádio Slovensko dosiahlo v  parametri počúval včera 17,9 % a aktuálne má podiel na trhu 20,6 %. V parametri rádiá posledný týždeň stúplo Rádio Slovensko o ďalšie percento a aktuálne dosiahlo 31,7 % – minulý týždeň počúvalo Rádio Slovensko až 1.420.000 poslucháčov.

Slovenský rozhlas ako celok dosiahol ďalšie maximum. Všetky programové služby Slovenského rozhlasu dosiahli spoločne v parametri rádiá posledný týždeň 44,9 %, čo znamená, že niektoré z rádií Slovenského rozhlasu počúvalo minulý týždeň viac ako 2 milióny poslucháčov.

Podľa riaditeľa Sekcie programových služieb Slovenského rozhlasu Vincenta Štofaníka predstavujú aktuálne čísla počúvanosti najlepší výsledok Slovenského rozhlasu od roku 2006.

„V týchto dňoch sa na trhu objavili aj dáta z Radioprojektu, úzko špecifického prieskumu, ktorého výsledky sú uverejňované za podstatne kratšie obdobie a  vychádzajú z menšej vzorky respondentov. V žiadnom prípade ho nespochybňujeme a chápeme snahu niektorých subjektov o zverejňovanie priaznivejších dát, ako poskytuje Národný prieskum MML-TGI, ale trváme na tom, aby boli uverejňované bez chýb a korektne. Z relevantného prieskumu MML-TGI jednoznačne vyplýva, že v porovnaní s rokom 2013 si Slovenský rozhlas ako celok polepšil v parametri počúval minulý týždeň o 5,9 %, v parametri počúval včera o 2 % a v parametri podiel na trhu o 1,2 %,“ dodal V. Štofaník.

Zdroj dát: Prieskum Market & Media & Lifestyle – TGI realizovaný v období od 31.3.2014 do 14.9.2014 [2. + 3. kvartál 2014] na vzorke 4204 respondentov.

Zdroj: TASR

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu