ilustračná foto, zdroj: pixabay.com

Do 7. ročníka branžovej súťaže Prokop sa môžu záujemcovia hlásiť do 10. októbra. Porota zasadne a vyhodnotí práce 27. októbra a slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 11. novembra.

Súťaž Prokop organizuje Asociácia Public relations na Slovensku, ktorej členmi sú relevantné slovenské PR agentúry. Cieľom súťaže je každoročne predstaviť odbornej, ale i laickej verejnosti realizované kampane.

Do súťaže sa môžu prihlásiť agentúry, spoločnosti, organizácie verejnej správy, ako aj mimovládne organizácie, a to s PR projektmi, ktoré začínali v roku 2014 a ich pokračovanie a výstupy boli v roku 2015, resp. projekty s dobou začiatku 4Q 2015 a ukončením v 1Q 2016.

Prihlasovanie prác je možné online na stránke projektu.

Asociácia si nedávno hlasovaním zvolila nové vedenie, vrátane novovzniknutého päť členného prezídia. Novým prezidentom asociácie sa stal Martin Mazag, managing director agentúry Prime time a vystriedal po dvojročnom funkčnom období doterajšiu prezidentku Katarínu Droppovú, managing director agentúry Media&Communication Consulting.

Členmi prezídia sú Michaela Benedigová z agentúry Seesame Communication Experts, Peter Chalmovský z agentúry AMI Communications, Martin Mazag z agentúry PRime time, Katarína Remiaš z agentúry 1st Class Agency a Roman Záhorec z Neopublic Portel Novelli.

Na poste generálneho sekretára vystriedala už od leta Svetlanu Waradzinovú nová posila tímu Janka Šimeková.

„O post prezidenta som sa uchádzal najmä preto, lebo som u veľkej časti našich členov cítil chuť byť aktívnejší a robiť veci lepšie. Po dlhej dobe však bolo potrebné zmeniť vnútorné mechanizmy združenia, na čom už viac ako pol roka intenzívne pracujeme,“ povedal novozvolený prezident APRSR Martin Mazag.

„Veľká vďaka patrí doterajšej prezidentke Katke Droppovej, ktorá spolu s ďalšími aktívnymi členmi významne prispela k ozdraveniu našej Asociácie. V roli prezidenta mám ambíciu vytvárať také podmienky v Asociácii, v ktorých si každý z členov si nájde svoju unikátnu rolu, a cez priestor, ktorý mu je blízky alebo je v ňom špecialista pomôže zvyšovať povedomie o PR odvetví,“ doplnil Martin Mazag.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu