Štartuje druhý ročník súťaže Young Marketer pre všetkých nadšených marketérov do 30 rokov. Súťažnou úlohou je vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2020.

Vyhlasovateľom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska a partnerom a tvorcom zadania je Slovenská sporiteľňa a.s.

Zúčastniť sa môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany vo veku 30 a menej rokov.

Stačí vypracovať marketingovú a komunikačnú stratégiu pre oblasť sociálneho bankovníctva Slovenskej sporiteľne – propagovanie Akadémie sociálnej ekonomiky.

Hlavnou cenou je účasť na študijnom pobyte Young Marketers Academy v rámci prestížneho festivalu Cannes Lions 2020, vrátane letenky a ubytovania.

Uzávierka vypracovania zadania je 10. novembra 2019. Víťaz bude oznámený 22. novembra 2019 na vyhlasovaní výsledkov EFFIE 2019. Viac o súťaži sa dozviete na www.effie.sk.

TERMÍNY
14. októbra 2019 Zverejnenie zadania na www.effie.sk/young-marketer
10. novembra 2019 Uzávierka pre doručenie súťažnej práce /youngmarketer@kras.sk/
15. novembra 2019 Zverejnenie shortlistu
22. novembra 2019 Vyhlásenie výsledkov súťaže (Mlynica/Bratislava)
22. jún – 26. júna 2020 Študijný pobyt pre víťaza Young Marketers Academy v Cannes

VIAC O SÚŤAŽI
1. Vyhlasovateľom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska a partnerom a tvorcom zadania je Slovenská sporiteľňa a.s.
2. Slovenská sporiteľňa pripravila zadanie ( s úlohou na vytvorenie marketingovej a komunikačnej stratégie pre oblasť sociálneho bankovníctva Slovenskej sporiteľne – propagovanie Akadémie sociálnej ekonomiky.
3. Súťažiť môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany vo veku 30 a menej rokov (narodení 26. júna 1989 a neskôr). Do súťaže sa nesmú zapojiť zamestnanci SLSP a reklamných agentúr Zaraguza a Wavemaker.
4. Do 10.11.2019 musí súťažiaci poslať vypracované zadanie v elektronickej forme na emailovú adresu youngmarketer@kras.sk. Maximálny rozsah je 6 strán v pdf, veľkosť súboru do 20 MB.
5. Odborná porota zložená zo zástupcov Slovenskej sporiteľne, Klubu reklamných agentúr Slovenska a združenia Ľudia z Marketingu vyberie do 15. novembra 2019 tri najlepšie práce t.j. 3 nominovaných na víťaza. Víťaznú prácu a víťaza oznámi dňa 22. novembra 2019 na vyhlasovaní výsledkov EFFIE 2019.
6. Víťaz sa zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas festivalu Cannes Lions 22.-26. júna 2020, ako jeden z 30 účastníkov z celého sveta.
7. Hlavná cena pokrýva letenku, ubytovanie a študijný pobyt v Cannes v júni 2020

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu