foto: Young Marketer/SLSP

Štartuje prvý ročník súťaže Young Marketer pre všetkých nadšených marketérov do 30 rokov.

Súťažnou úlohou je vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2019.

Organizátorom súťaže je Slovenská sporiteľňa v spolupráci so Klubom reklamných agentúr Slovenska. Zúčastniť sa môže každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany, rovnako tak študenti vo veku 30 a menej rokov.

Stačí vypracovať marketingovú a komunikačnú stratégiu pre oblasť sociálneho bankovníctva v rámci programu KROKZAKROKOM pre neziskové organizácie.

Hlavnou cenou je účasť na študijnom pobyte Young Marketers Academy v rámci prestížneho festivalu Cannes Lions 2019, vrátane letenky a ubytovania.

Uzávierka vypracovania zadania je 11. novembra 2018. Víťaz bude oznámený 30. novembra 2018 na vyhlasovaní výsledkov Effie 2018. > Viac o súťaži

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu