Do konca decembra pribudnú českej televíznej skupine Prima dva nové kanály, filmový a komediálny.

Do portfólia televíznej skupiny Prima patria štyri televízne stanice TV Prima, Prima COOL, Prima LOVE a Prima ZOOM s celoplošným vysielaním a do konca roka k nim pribudnú ďalšie dve.

Piaty kanál Prima MAX, ktorý sa programovo zameria na zahraničnú tvorbu s dôrazom na filmy. Šiesty kanál Prima Comedy Central, ktorý bude Prima prevádzkovať v spolupráci s medzinárodnou mediálnou skupinou Viacom.

logo Prima MAX
zdroj: Prima

„Nový kanál Prima MAX s prevažne filmovým obsahom vhodne doplní našu televíznu ponuku v rámci multikanálovej stratégie, kde má každá z našich staníc jasne profilovanú programovú ponuku,“ povedal Marek Singer, generálny riaditeľ FTV Prima.

Stanica Prima MAX bude dostupná v rámci podzemného vysielania šírenom v rámci tzv. tretieho multiplexu spoločnosti CDG, resp. Českými Rádiokomunikáciami.

Pod názvom Prima Comedy Central prinesie divákom spoločnosť Viacom exkluzívny a pôvodný obsah globálnej komediálnej siete Comedy Central.

logo Prima Comedy Central
zdroj: Prima

„Máme radosť, že môžeme na trh priniesť nový komediálny kanál, ktorý ponúkne náš najlepší prémiový obsah aj širokému publiku v Českej republike. Nevyhnutnou podporou pre Viacom Comedy Central je zapožičanie značky Prima pre nový kanál a tiež predaj reklamy spoločne so stanicami Prima Group. Veríme, že sa Prima Comedy Central čoskoro stane obľúbenou stanicou všetkých milovníkov zábavy, “ povedal Bartosz Witak, generálny manažér spoločnosti Viacom International Media Networks CEE & Israel.

Spoločnosť Viacom je vo svete známa vďaka svojim televíznym značkám, ako sú Comedy Central, Nickelodeon, Nick Jr, MTV a Paramount.

Kanál Prima Comedy Central bude dostupný v rámci podzemného multiplexu 4 spoločnosti Digital Broadcasting.

Pre zadávateľov reklamy, je určená informácia, že oba nové televízne kanály budú tiež v ponuke mediálneho zastupiteľstva spoločnosti Media Club.

„V súvislosti s rozšírením portfólia televíznych staníc Primy sa zmení tiež zastúpenie jednotlivých staníc v reklamnom predaji, tzv. bundle. Zastúpenie staníc v reklamnom predaji bude teda po novom v pomere Prima 55%, Prima COOL 15%, Prima LOVE 9%, Prima ZOOM 8%, Prima MAX 3%. Ostatné stanice zastupované Media Clubom 10%. Zmenou štruktúry TV bundle budú mať klienti možnosť dosiahnuť lepšiu afinitu, napríklad novovytvorený balíček Bundle Exkluziv prináša klientom až o 11% lepšiu afitnitu reklamných kampaní. Novinkou pre rok 2016 je TV bundle zameraný na deti, konkrétne na cieľovú skupinu CS „Deti 4-14 rokov“. V prípade tohto produktu sú zastúpené stanice Prima/Primáček, Prima COOL, Prima Comedy Central, Nickelodeon a ostatné, “ ako uviedla skupina Prima.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu