Dnes štartuje projekt Cannes Predictions, ktorý pri príležitosti reklamného festivalu Cannes Lions každoročne pripravuje sieť agentúr Leo Burnett Worldwide.

Začína sa 26. ročník Cannes Predictions, ktorý so sebou prináša výber z tých najlepších svetových reklám uplynulého roka.

Rebríček dvadsaťpäťky prác zostavili výkonní riaditelia, kreatívni riaditelia a senior stratégovia Leo Burnett spomedzi najoceňovanejších kampaní roka 2013.

Pozrite si práce, ktoré nastavujú štandardy v oblasti marketingovej komunikácie, a na vlastnej koži si vyskúšajte prácu porotcov v Cannes.

Reklamný výber Cannes Predictions 2014 nájdete na www.cannespredictions.sk. Pozrite si to najlepšie zo svetovej reklamy, predpovedajte výsledky festivalu v Cannes a hrajte tak o dizajnovú Kia Soul s plnou nádržou na týždeň!

Online hlasovanie potrvá do 16. júna, kedy už budú na svete prvé festivalové výsledky.

Projekt Cannes Predictions prináša kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett, ocenená titulom „Agentúra dvadsaťročia“, titulom pre najúspešnejšiu agentúru v celej 20-ročnej histórii súťaže Zlatý klinec.

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu