Predpredaj.sk rozšíril svoje služby do ďalších kamenných obchodov. Po úvodnej prevádzke vyzdvihovania lístkov v sieti Telekom rozšíril e-ticketingový portál spoluprácu o ďalších partnerov s možnosťou zakúpenia vstupenky priamo v predajni. Zoznam.sk tak so svojim produktom vstupuje naplno aj do offline sektora.

Aktuálne si vstupenku môžete zakúpiť nielen na webovej stránke www.predpredaj.sk, ale po novom aj v sieti kníhkupectiev Libri po celom Slovensku, v najväčšom bratislavskom koncertnom klube MMC – Majestic Music Club,  kompletná ponuka je dostupná aj v predajni Dr.Horák v Bratislave či v predajni CD Andante v Nitre.

„Rozširujeme tým ponuku aj pre organizátorov koncertov a ďalších podujatí. Priestor, na ktorom môžu osloviť svojich zákazníkov sa plnohodnotne dostáva aj do offline prostredia – do kamenných prevádzok, čo nás nesmierne teší. Veríme, že týmto krokom ešte viac sprístupníme naše služby širokej verejnosti a vytvoríme potrebný komfort pre zákazníkov pri výbere miesta a formy zakúpenia vstupenky,“ hovorí Tomáš Danišovič, account director portálu Predpredaj.sk. „Počet predajných miest budeme aj naďalej rozširovať, máme rozpracované ďalšie partnerstvá a sme otvorení akémukoľvek zaujímavému návrhu spolupráce.“

Projekt Zoznamu - Predpredaj.sk sa rozrastá, pribúdajú dokonca aj kamenné predajne - 2
ukážka umiestnenia self promo materiálov v predajni /nálepka na dlážke/

 

Možnosť vyzdvihnutia zakúpenej vstupenky v predajniach Telekomu zostáva aj naďalej k dispozícii, aktuálne si zákazníci môžu vybrať z troch predajní v rámci Bratislavy – OC Aupark, OC Polus a Námestie SNP.

Platforma Predpredaj.sk narástla počas uplynulého roku niekoľkonásobne v počte podporovaných podujatí, tak ako i v počte predaných vstupeniek. Predpredaj.sk spolupracoval na podpore viacerých top udalostí  – celoslovenské turné Richarda Müllera & skupiny Fragile – Hlasy, tanečný koncert Armin Van Buurena, koncert Depeche Mode.

Aktuálne je Predpredaj.sk napríklad partnerom koncertu megahviezdy Kylie Minogue, slovenského turné kapely Lucie, úspešne dlhodobo spolupracuje s Národným tenisovým centrom na športových podujatiach, je partnerom módnych a zábavných stand-up comedy podujatí a mnohých ďalších. Taktiež je exkluzívnym predajcom výstav v Inchebe.

Predpredaj.sk sa v tomto roku po prvý krát predstavuje aj v úlohe organizátora eventov. Prvým počinom tohto druhu bola spoluorganizácia celoslovenského turné skupiny Billy Barman.

Projekt Zoznamu - Predpredaj.sk sa rozrastá, pribúdajú dokonca aj kamenné predajne - 4
ukážka umiestnenia self promo materiálov v predajni /samolepka na pulte v mieste predaja/

 

O Zoznam.sk:

Jeden z najnavštevovanejších slovenských  internetových portálov Zoznam.skwww.zoznam.sk vznikol v roku 1997. Špecializuje sa na vyhľadávanie webových stránok slovenského internetu a zároveň poskytuje internetovým používateľom v prehľadnej forme všetko, čo im slovenský internet môže poskytnúť. Preto dnes Zoznam.sk ponúka viac ako 40 on-line produktov.

Medzi najdôležitejšie produkty portálu Zoznam.sk patrí spravodajský server Topky.sk, špecializované magazíny Feminity.sk, Mojdom.sk, Dromedar.sk, oPeniazoch.sk, Podkapotou.sk,Urobsisam.sk, PC.sk, PlníElánu.sk a dôležitou súčasťou portfólia služieb Zoznam.sk je aj Katalóg firiem, ktorý už aj malým firmám dáva možnosť profesionálne sa prezentovať na internete a mať tam svoje kontaktné údaje.

Produktové portfólio Zoznamu tvorí aj hrací portál Pauzička.sk, web pre deti Rexík.sk, komunitný portál na zdieľanie multimediálneho obsahu Free.sk, job portál Kariera.sk. Vďaka platforme na predaj lístkov s názvom Predpredaj.sk vstúpil internetový portál Zoznam.sk na nový trhový segment.

Zdroj: Zoznam.sk

REKLAMAadv.: