Provokatívna kampaň Burger King od agentúry Wiktor Leo Burnett zabodovala na Zlatom klinci

repro foto: Burger King

Burger King vtrhol na slovenský trh ako víchor a rozdúchal oheň nielen pod grilom, ale aj na gastro scéne. Provokatívna kampaň #prepacmekac k otvoreniu prvej pobočky Burger King v Bratislave z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett získala hneď dve ocenenia Zlatý klinec 2019. Striebro v hlavnej kategórii Kampaň a s rovnakým umiestnením uspela aj v kategórii Promo & Activation.

Ako celá kampaň vyzerala? V novembri minulého roka ovládli videá zábavných „papuliek“ YouTube, Facebook a Instagram. Papuľky (štylizované pusinky) Rapper, Pipenka, Matúš a Klaun v krátkych videách vtipným spôsobom rozprávali o tom, ako sa už „mekáča“ prejedli, že túžia poznať niečo nové a rozchádzajú sa s ním. Tento online doplnila agentúra aj o zaujímavú LED plochu na Trnavskom mýte a upútavky priamo v nákupnom centre, v ktorom sa prvá pobočka otvárala.

Značka sa vrátila na Slovensko po dlhých siedmych rokoch. Vďaka mesačnej kampani sa podarilo prekročiť predajný plán až o 452 % a mesačné zásoby mäsa sa veľmi rýchlo minuli už za prvý týždeň. Počas neho sa podarilo predať rekordných 3 600 porcií úvodného menu v špeciálnom balení s hashtagom #prepacmekac.

Kampaň pre Burger King pripravila agentúra Wiktor Leo Burnett zastúpená creative directorom Martinom Kederom, strategy directorom Vladimírom Lefíkom, art directorkou Martinou Mihálovou a account managerom Jurajom Výbochom.

Za Burger King kampaň koordinoval riaditeľ značky pre Českú republiku, Slovensko, Rumunsko a Bulharsko, Daniel Ryška. „Radi balansujeme na hrane. Našim cieľom je nielen zaujať, ale aj pobaviť zákazníkov. Takýmto druhom kampaní budeme určite pokračovať aj naďalej,“ uviedol Daniel Ryška.

Každý deň navštívi reštaurácie Burger King po celom svete viac ako 11 miliónov ľudí. Značku s dlhou históriou, ktorá siaha až do roku 1953, priniesla na Slovensko španielska spoločnosť AmRest.

Od konca minulého roka otvorila spoločnosť 3 reštaurácie v bratislavských nákupných centrách Bory Mall, Avion a Aupark. Burger King sa však neusídli len v Bratislave. Spoločnosť má v pláne otvoriť aj ďalšie prevádzky po celom Slovensku, najbližšie pribudne práve na jeseň v metropole východného Slovenska, Košiciach.

Pozrite si všetky videá:

Súčasťou kampane bola i outdoor plocha na bratislavskom Trnavskom mýte:

LED plocha na Trnavskom mýte v Bratislave (foto: Mediahub.sk)
Provokatívna kampaň Burger King od agentúry Wiktor Leo Burnett zabodovala na Zlatom klinci 2019

(ts, red)