Prvú nedeľnú diskusiu postupujúcich kandidátov sledovalo 240.000 divákov. Volebný špeciál Slovensko volí prezidenta, ktorý vysielala Jednotka spolu s Rádiom Slovensko, si získal nadpriemerný záujem divákov.

V piatok Jednotka odvysielala priamy prenos z MISS Universe, ktorý zaznamenal vyššiu sledovanosť a 18-percentný nárast sledovanosti v porovnaní s minulým ročníkom. Ešte vyšší, až 26-percentný nárast, zaznamenal program v cieľovej skupine 12 – 54 a najmä u žien.

V sobotu bola Jednotka trhovou dvojkou v prime time (podiel na trhu 16,1 %). Od 22.00 Jednotka aktuálne zaradila volebný špeciál Slovensko volí prezidenta, ktorý dosiahol sledovanosť 184.000 divákov (podiel na trhu 17,1 %).

„Aj touto cestou sa chcem poďakovať všetkým v RTVS, ktorí sa na príprave volebného špeciálu Slovensko volí prezidenta podieľali,“ dodal k úspešným výsledkom sledovanosti generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.

V nedeľu ráno od 09.00 bola Jednotka trhovou jednotkou v čase vôbec prvej diskusie kandidátov, ktorí postúpili do druhého kola prezidentský volieb, ktorú si pozrelo 240.000 divákov (podiel na trhu 23,5 %).

Už tradične bola Jednotka najsledovanejšou televíziou aj v čase vysielania relácií O 5 minút 12 a Občan za dverami. Reláciu O 5 minút 12 si pozrelo 375.000 divákov (podiel na trhu 25,3 %), čo sú najvyššie hodnoty sledovanosti tejto diskusnej relácie v aktuálnej sezóne. Občan za dverami dosiahol sledovanosť 277.000 divákov (podiel na trhu 18,3 %).

Správy RTVS dosiahli rekordnú sledovanosť a zaznamenali najvyššie hodnoty sledovanosti od r. 2012 a ich zaradenia na 19.00, keď si ich pozrelo 338.000 divákov (podiel na trhu 15,5 %).

Kolonáda si napriek silnej konkurencii udržala výkon na úrovni predchádzajúceho týždňa (407.000 divákov, podiel na trhu 17,2 %).

 

Zdroj: TASR, RTVS

REKLAMAadv.: