záber zo spotu Fofola

Pozrime sa bližšie na „zúbky“ psom v reklame. Predstavme si v skratke najlepších priateľov človeka, ktorí vystupovali v reklame, alebo sú s ňou nejako spätí. Najčastejšie mopslíci, ale i buldog, či boxer…

Tuna
Samozrejme najznámejším psom (nielen) slovenskej reklamy je Tuna, ktorá sa od roku 2015 stala hlavným protagonistom kampane Fofola z dielne reklamnej agentúry Zaraguza.

Kampaň priniesla Zaraguze a klientovi najvyššie ocenenie – zlato v Effie Czech Awards 2015, Effie Slovakia Awards 2015, v Euro Effie Awards 2016, ale i v súťaži Zlatý klinec 2016 (kategória Interactive and online – zlato, kategória online film – bronz), ale i shortlist v súťaži Golden Hummer 2016, na PIAF v roku 2016 a na Golden Drum 2016. Čítaj viac.

Šimík/Fimon
Ďalším psom v reklame agentúry Zaraguza je mopslík Šimík, ktorý si zahral v kampani „Zmeň prácu, zmeníš svoj život!“ portálu s pracovnými ponukami Profesia.sk. Čítaj viac.

A takto skejtuje po agentúre (ak práve nepracuje):

Buster
V najnovšej reklame značky John Lewis sa objavil aj boxer Buster. Vianočná kampaň obchodu je vždy spojená i s charitatívnym odkazom, napríklad tento rok je John Lewis partnerom a podporovateľom organizácie zaoberajúcej sa ochranou prírody The Wildlife Trusts, ktorej venuje 10% z každého nákupu kolekcie hračiek BusterTheBoxer. Čítaj viac.

Puco
Puco, ktorý si zahral v mikro kampani pre spoločnosť Západoslovenská energetika (ZSE), je mopslík filmového režiséra Roberta Slováka.

Slovák je zároveň kreatívnym riaditeľom reklamnej agentúry Respect APP, ktorá kampaň pre ZSE robila. Puco má aj vlastnú stránku fanúšikov na Facebooku Puco Tévé.
Čítaj viac.

puco-v-reklame-zse
Puco, ako hviezda mikro kampane ZSE

Buldog Majo
V animovanom spote, ktorý sme nasadili v súvislosti s rebrandingom nášho portálu Masmediálne.info na MediaWatch.Dog si zahral šéfredaktor nášho portálu Majo, vizualizovaný tvorcami animačného štúdia BeWise. Čítajte viac.

 

dharma-istropolitany-sucka-istropolitana-ogilvy
Dharma

Dharma
Dharma je sučka z reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy a tvorí tím ich mediálnej agentúry IdeaMedia.

Dharma dokonca zapožičala meno internetovému projeku, ktorý v reálnom čase zobrazuje cenu PPC reklamy, pozri > www.addharma.com.

dharma-tvori-team-medialnej-agentury-ideamedia-na-obr-vrpavo
Dharma, ako súčasť tímu mediálnej agentúry IdeaMedia
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu