Ilustračná foto: pixabay.com

Perfektná mobilná reklama je dnes v oblasti marketingu kľúčová, keďže mnoho užívateľov pristupuje na internet prostredníctvom svojich smartphonov, iPhonov či tabletov. Tento dôležitý aspekt marketingu a marketingovej stratégie si uvedomuje aj francúzska kozmetická spoločnosť L’Oréal, ktorá je svetovým lídrom v oblasti kozmetiky a krásy.

Víceprezidentka pre inovácie a podnikanie v spoločnosti L’Oréal, Rachel Weiss popísala pre spoločnosť GumGum, ktorá sa špecializuje na počítačovú víziu, ako vnímajú mobilnú reklamu v spoločnosti L’Oréal. Celý rozhovor priniesol Adweek.

Hlavnou stratégiou spoločnosti L’Oréal v oblasti mobilných reklám je to, že sa na ne nedívajú ako na reklamy, ale ako na prístupové možnosti do života ľudí.

Podstatou je zistiť ako mobilné technologické zariadenie môže vytvoriť z reklamy zážitok, ktorý je pre užívateľa špecifický, užitočný a ktorý zároveň pridáva hodnotu portfóliu značiek spoločnosti, ale aj spotrebiteľom.

V tejto stratégií je dôležité vedieť, kedy, ako a akým spôsobom zobrazovať značku, tak aby toto zobrazenie malo želaný efekt.

Podľa Rachel Weiss sú mobilné zariadenia srdcovou záležitosťou ľudí, tieto technické výdobytky kontrolujú životy ľudí, sú ich neodmysliteľnou súčasťou a takto o nich táto žena pri riešení reklamnej stratégie aj rozmýšľa.

Keďže ako sa zdá, ľudia už nechcú hovoriť s ľuďmi, ale chcú komunikovať so svojim mobilným zariadením, čiže s niečím, čo nie je človek, spoločnosť L’Oréal vyvinula aplikáciu Makeup Genius vo verzii pre Android i pre Apple.

Táto aplikácia je nástroj, ktorý poskytuje rozšírenú realitu (AR) v podobe virtuálneho testeru pre make-up, čo uľahčuje nakupovanie pre zákazníčky a zákazníkov, dokonca až tak, že nemusia ísť ani priamo do kamenného obchodu.

Budúcnosť reklamnej stratégie pre mobilné zariadenia vidí Rachel Weiss v troch veciach.

Prvou je starostlivosť o spotrebiteľa v rámci aplikácie pre zasielanie správ. Tieto aplikácie v sebe skrývajú dva komunikačné zdroje a to: človeka, ale tiež zariadenie, čiže neživého robota, ktorý spĺňa potrebu ľudí, ako už bolo povedané predtým, komunikovať nie s človekom, ale so svojim technologickým zariadením.

Je to vynikajúci spôsob ako začať používať mobilné zariadenia pre autentickú starostlivosť o zákazníkov.

Druhou vecou je zvyšovanie hĺbky aplikácií, či už pre hry, užitočnosť, diagnostiku alebo nakupovanie, v ktorej vidí Rachel Weiss víziu do budúcnosti, takto nejako sa to v tomto smere môže vyvíjať.

Tretia vec je spojením predchádzajúcich dvoch, čiže ako môže značka alebo spoločnosť poskytnúť požadovaný úžitok podľa toho, o akého človeka ide a kde sa práve nachádza…

Budúcnosť mobilnej reklamy spočíva v pridávaní personalizovaných a špecifických hodnôt do každej reklamnej kampane, ktoré pomôžu spotrebiteľom buď riešiť problémy alebo ich potešia.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu