Po tom čo Fun rádio už 1. decembra pustilo do éteru svoju tohtoročnú vianočnú skladbu, prichádza na rad s vianočným songom aj jeho konkurent. V prípade Fun rádia však ide už o dlhoročnú tradíciu, keď vždy na začiatku decembra prináša svojim poslucháčom a fanúšikom novú vianočnú skladbu a videoklip. Tento raz sa o rovnaký marketingový zásah na Vianoce pokúša i rádio Europa 2.
Moderátori rádia Európa 2 spolu s Igorom Kmeťom, ml. pustili do éteru vianočnú funky skladbu s názvom Tak poď sem.
„Nápad pretextovať tento song sa zrodil u nás v rádiu. Poslucháčom sa páčil originál, vsadili sme preto na istotu,“ povedal Dušan Vančo, marketingový a on-air manažér rádia Europa 2.
Videoklip, ako aj song sa nahrávali v štúdiu Gitano Records, ktoré patrí Igorovi Kmeťovi.
„Je to náš prvý vianočný song a preto pevne verím a dúfam, že osloví čo najväčší počet našich poslucháčov a bude sa im páčiť. Chceme, aby sa z toho stala tradícia,“ dodal Dušan Vančo.
Pozrite si vizitku tvorcov skladby:
Hudba: Igor Kmeťo ml.
Réžia, kamera, strih: Simona Vráblová
Text: Jakub Kandera (ELPE), Igor Kmeťo ml., Europa 2
Účinkujú: Moderátori a DJs rádia Europa 2
Rap: Dušan “Šorty” Berky (Europa 2), Elpe
Nahrávané v štúdiu GITANO RECORDS
Vyrobila Europa 2 v roku 2015
S vianočným songom rádio Europa 2 spustilo i vianočný stream, ktorý spojilo s reklamnou kampaňou a súťažou značky Lays Maxx.

Nie je to však tak vynútené reklamné spojenie, ako sa javí na prvý pohľad, keďže rádio používa už niekoľko rokov, ako svoj slogan slovné spojenie Maxx – Maxximum muziky.
Rádio nezabudlo v pondelok 7. decembra zmeniť aj svoj cover na facebooku za ten vianočný. Rádio má na facebooku najviac fanúšikov spomedzi slovenských rádií, keď aktuálne dosiahol ich počet už takmer 550 tisíc.

V počúvanosti patrí rádiu Europa2 piata priečka
V prieskume pri zisťovanom parametri „počúval minulý týždeň“ je na prvom mieste Rádio Expres so 34,0% počúvanosťou čo predstavuje 1 milión 520 tisíc poslucháčov; ďalej Rádio Slovensko s 30,1% (1 milión 348 tisíc poslucháčmi ); nasleduje Fun rádio s 22,6 % (1 milión 10 tisíc poslucháčov ), Rádio Jemné so 16,7% (750 tisíc), a nasleduje Rádio Europa 2 s 15,5% a 692 tisícmi poslucháčov, nasleduje Rádio Regina so 14,5% (651 tisíc) a Rádio Vlna so 7,0% čo predstavuje 315 tisíc poslucháčov.
Výsledky pochádzajú z najnovšieho prieskumu Radioprojekt realizovaného spoločnosťou Median SK, zber dát sa uskutočnil v období od 17. augusta do 8. novembra 2015 na vzorke 3 645 respondentov vo veku medzi 14-79 rokov, občanmi Slovenskej republiky.

„V meranom období dosiahli rozhlasové stanice v parametri podiel na trhu (share) nasledovné výsledky: Prehľad otvára Rádio Express 22,8% podielom na trhu, Rádio Slovensko má 20,8% a s 12,7% podielom sa na treťom mieste umiestnilo Fun rádio. Na štvrtom mieste sa umiestnilo Rádio Jemné s 8,7% a na piatom Rádio Regina s 8,4% podielom na trhu. Šieste miesto obsadilo Rádio Europa2 s podielom 7,8% a siedme Rádio Vlna so 4,2%. Ostatné rozhlasové stanice držia podiel 14,6% z trhu,“ ako uviedla agentúra Median SK k aktuálnym výsledkom prieskumu Radioprojekt.
