Nová webová stránka rádia sa zameriava na prehľadný dizajn, intuitívnu orientáciu a prepojenie so sociálnymi sieťami, ktoré predstavujú pre rádio dôležitý komunikačný prvok a kontakt s fanúšikmi. Rádio má najsilnejší facebook profil medzi rádiami na Slovensku, kde počet fanúšikov prekročil hranicu 585 tisíc.

Nový web rádia je responzívny a dizajnom nadväzuje na mobilnú aplikáciu rádia, súčasťou webu je aj nový media player, rádio sa chce viac zamerať na video obsah.

„Tak ako sme zmodernizovali vzhľad, plánujeme zatraktívniť aj obsahovú stránku webu kvalitným obsahom a novým video contentom. Chceme naším aktuálnym, ale aj novým užívateľom a fanúšikom denne prinášať exkluzívne a zaujímavé témy,“ povedala marketingová a online riaditeľka rádia Europa 2 Eva Kinzelová.

„Web má úzke prepojenie so sociálnymi sieťami – na ľavej strane sa nachádza „stena Europy 2“ s informáciami, ktoré sú na nich zverejnené. Užívatelia tak môžu prostredníctvom webu www.europa2.sk sledovať, čo sa práve deje na sociálnych sieťach rádia. Zároveň, ak fanúšikovia pridajú na twitteri hashtag #e2sk, alebo #europa2sk, zobrazí sa ich príspevok taktiež na „stene“ Europy 2,“ povedala hovorkyňa rádia Europa 2 Zuzana Krištofovičová.

„Keďže rádio Europa 2 má silnú pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu, chceme naplno využiť potenciál synergického spojenia nového webu, sociálnych sietí a vysielania,“ doplnila Eva Kinzelová.

Internetovú stránku Europa2.sk, podľa prieskumu AIMmonitor navštívilo v roku 2015 v priemere viac ako 246 tisíc unikátnych návštevníkov mesačne.

Mesačný priemer v roku 2016 bol viac ako 288 tisíc unikátnych návštevníkov.

Uvedený priemer je za mesiace máj až júl 2016, keďže dáta za ďalšie mesiace v aktuálnom roku v AIMmonitore chýbajú, na toto obdobie bola Europe 2 vypovedaná zmluva zo združením IAB Slovakia, ktoré prieskum realizuje. Doména Europa2.sk patrila predtým pod prevádzkovateľa spoločnosť Fun media (výhradný zástupca reklamného priestoru), v januári 2016 došlo k zmene a Europa 2 sa rozhodla zapojiť do meraní návštevnosti až neskôr.

Medzi rádiovými webmi na Slovensku je dlhodobo najnavštevovanejší web Fun rádia, ktorý navštívilo v roku 2016 (január až júl), podľa AIMmonitora v priemere takmer 552 tisíc unikátnych návštevníkov mesačne.

Pozrite si dizajn stránky Europa2.sk pred redizajnom:

stary web europa2 - reprefoto 14.7.2016
Dizajn stránky Europa2.sk po redizajne (4.8.2016):

Rádio Europa 2 redizajnovalo svoju webovú stránku

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu