Ešte v roku 2013 televízia JOJ počítala s divákmi posledné dni roka do Vianoc. Dnes počíta so svojimi klientmi Rádio Expres. Oslavuje 15 výročie na slovenskom rozhlasovom trhu a klientom ponúka balík 10 reklamných spotov a 3 bonusové navyše.

Všimli sme si novú kampaň rádia Expres, ktoré aktuálne oslavuje svoje 15. narodeniny. Obsahom kampane je rovnaký slogan, ako používala televízia JOJ v roku 2013: Počítajte s nami.

Aj tu platí, že všetko bolo raz už vymyslené? Alebo sa kreatívci navzájom inšpirovali? Na tak malom trhu, ako je Slovensko je to skôr málo pravdepodobné a ide o náhodu.

„“Počítajte s nami“ je univerzálny claim, s ktorým sa dá kreatívne hrať a prostredníctvom neho vytvoriť imidžovú, či produktovú kampaň. Televízia JOJ používala slogan v obmenách „Počítajte s nami“ a „Počítame s vami“ vo vianočných kampaniach v rokoch 2013 a 2014. Kampaň vytvoril kreatívny tím TV JOJ pod vedením Ondreja Garana Hutnika,“ uviedla pre masmedialne.info Lucia Kulihová, vedúca PR a hovorkyňa JOJ Group.

Spomínate si na spot televízie JOJ? Pripomeňme si ho:

 

Podstatou aktuálnej kampane rádia Expres je ponuka pre obchodných klientov:

„Každý klient Rádia Expres, verný ako aj nový, teraz získa ku každým zakúpeným 10 spotom ďalšie 3 bonusové spoty navyše s možnosťou uplatnenia štandardných podmienok. K už tradične cenovo výhodnej a silnej kampani, ktorá v Rádiu Expres osloví takmer 1,7 milióna poslucháčov, dostáva klient zadarmo ďalší priestor, ktorý ešte viac posilní imidž a povedomie o značke alebo produkte klienta. Absolútne najvyššia počúvanosť spomedzi všetkých rádií na Slovensku tak spolu so špeciálnym bonusom 10+3 garantuje nadštandardnú kampaň, ktorá funguje,“ uviedlo rádio na svojom webe.

„Osobne si na túto kampaň televizie JOJ nespomínam. Každopádne kampane sú diametrálne odlišné, pri jednej je pointa postavená na odrátavaní dní do Vianoc, pri druhej na „zrátaní“ si výhodnosti špeciálnej ponuky Rádia Expres, navyše každá na tento „claim“ dáva iný dôraz. Zároveň je jedna kampaň imageová, druhá produktová, preto ich spájanie považujem skôr za Váš subjektívny názor. Kampaň Rádia Expres pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi,“ povedal pre masmedialne.info Tomáš Halmeš, marketingový riaditeľ Rádia Expres.

Marián Luha

Pozrite si aktuálny vizuál kampane rádia Expres s rovnakým sloganom, aký mala JOJka:

Rádio Expres má rovnaký slogan, ako televízia JOJ pred rokmi Počítajte s nami!
zdroj: Expres

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu