hlavný vizuál súťaže (zdroj: Rádio Expres)

Súťaží sa o dennú výhru min. 5 tisíc eur. Podobný koncept má i Fun rádio, pod názvom Zarábaj ušami. Finále súťaže rádia Expres je na Štedrí deň a poslucháči hrajú o štyri megavýhry po 25 tisíc eur.

Rádio spustilo súťaž o doteraz najvyššiu výhru, súťažiaci sa zapoja formou SMS, odošlú aktuálne denné heslo a ak im z rádia zavolajú, dvihnú hovor do 20-tich sekúnd, povedia heslo tak vyhrávajú dennú výhru min. vo výške 5 tisíc eur.

 

„Súťaž je podporená kampaňou, ktorú pre Rádio Expres pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Jej spusteniu predchádzal tajomný tízing vo vysielaní rádia a v printoch s motívom „Tichá noc tento rok nebude!“. Kampaň sa následne po spustení súťaže naplno vysvetlila aj cez online a spoty v kinách,“ uviedol Igor „Ozo“ Guttler, PR manažér rádia.

Vypočujte si teasingový rozhlasový spot:

 

Vizuály printov (úvodný teasing a hlavný vizuál):

vianocna-megasutaz-radia-expres-print-teasing
print – teasing (zdroj: Rádio Expres)
vianocna-megasutaz-radia-expres-print-hlavny-vizual
print – hlavný vizuál (zdroj: Rádio Expres)

Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Rádio Expres
Kreatívny riaditeľ: Pavol Pružinec
Copywriter: Pavol Pružinec, Tomáš Kučírek
Art Director: Martin Larry Jaňák, Katarína Krchňáková
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Account manager: Daniela Huťková
Produkcia: Protos

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu