zdroj: Fun Media Group

Spoločnosť Radio Group, media representative Fun rádia rozšírila svoje portfólio o nové weby, a už nezastupuje v predaji reklamného času rádio Europa 2, preto sa spoločnosť rozhodla vrátiť k pôvodnému názvu Fun Media Group.

Fun Media Group ponúka reklamu vo Fun rádiu a v sieti 10-tich regionálnych rádií RegioMedia, zároveň zastupuje v predaji reklamy internetové stránky funradio.sk, saukludni.sk, infospravy.sk a po novom k nim pribudli aj stránky hokej.sk, profutbal.sk a F1.sk, ku ktorým od marca 2017 pribudnú i ďalšie weby mobil.sk, auto.sk a beauty.sk, ktoré spoločnosť kúpila v júli tohto roku. Čítajte viac.

„Značku Radio group začala spoločnosť Fun Media Group používať v čase, keď sa Fun rádio spojilo v predaji reklamného času s rádiom Europa 2 a pokračovala v používaní tejto značky aj po tom, čo skupina spoluprácu s Europa 2 ukončila. V tomto roku však Fun Media Group zásadne rozšírila svoje online portfólio a tak používanie značky Radio Group, ktorá evokovala zastrešenie len rádio sekcie, stratilo svoje opodstatnenie. Vraciame sa tak k používaniu značky Fun Media Group (resp. v skrátenej forme Fun Media), ktorá zastupuje tak sekciu rádií, ako aj sekciu onlinu,“ povedala obchodná riaditeľka Fun Media Group Miriam Kittler.

„Pre nás je táto zmena len pokračovanie budovania nášho silného postavenia na online trhu. Uľahčuje to komunikáciu s médiami a hlavne klientmi, ktorí často krát nevedeli, že zastrešujeme predaj reklamy nielen v rádiách, ale aj v online prostredí,“ dodal generálny riaditeľ Fun rádia Patrik Ziman.

Aktuálne spustila spoločnosť aj novú B2B kampaň, v ktorej chce zdôrazniť silu zásahu jej rádií a online médií, keď tvrdí že vie osloviť viac ako 34% poslucháčov rádií v cieľovke od 14 do 54 rokov a na webe mesačne zasiahne viac ako 713 tisíc unikátnych užívateľov (RU), s viac ako 8,5 miliónov zobrazení stránok (PV).

„V takejto kombinácií rádií a onlinu sme medzi media representative, ktoré na Slovensku zastupujú predaj rádií, jedineční,“ tvrdí Miriam Kittler.

Vizuál B2B kampane sa objaví v odborných printoch a v online prostredí. Súčasť komunikácie tvorí i nová webová stránka www.funmedia.sk.

Vizuál printovej B2B inzercie:

fun-media-group-b2b_kampan-november-2016
zdroj: Fun Media Group
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu