Rádiu Vlna ešte ako INFO rádiu udelila Rada pre vysielanie a retransmisiu celkovo 28 frekvencií po bývalom rádiu Viva (predtým Twist rádiu). Vysielanie rádia Vlna začalo 13. januára a už vo februári bola v Bratislave a v blízkom okolí nasadená outdoorová kampaň. Rádio zatiaľ vysiela len na frekvencii 101,8 MHz v Bratislave.

Rádio Vlna spustilo nový web a aj outdoorovú kampaň - billboard - obr.
foto: masmedialne.info

 

„Kampaň vrátane loga riešila agentúra Dotcom a web radiovlna.sk  nám pripravila agentúra eFabrica. Web prioritne poskytuje každý deň aktuálne informácie o dianí na Slovensku a vo svete, ako aj o hudbe, ktorú rádio Vlna hrá. Súčasne na webe komunikujeme aj to najlepšie z vysielania. Web podporujeme aj prostredníctvom nášho facebookového profilu,“ prezradila pre masmedialne.info Andrea Diková, marketingová riaditeľka spoločnosti Radio Services.

Rádio Vlna ako media reprezentative zastupuje spoločnosť Radio Services, ktorá má už vo svojom portfóliu aj Rádio Jemné a Rádio Anténa Rock. Tieto tri rádia sú neoficiálne v kuloároch označované, ako rádia z porfólia finančnej skupiny J&T.

Rádio Vlna patrí do „skupiny“ rozhlasových staníc, spolu s Rádiom Jemné a Rádiom Anténa Rock, asi aj preto sú si ich weby podobné. Čo je však rozdielne je ich profilácia, keďže každé má osloviť inú konkrétnu cieľovú skupinu. U nového rádia Vlna je to poslucháč, ktorý miluje hudbu 60-tich až 90-tich rokov. Claim Rádia Vlna znie príznačne: „Hity overené časom“.

Rádio sa teda profiluje ako Oldies AC, teda na rozhlasový formát, ktorý kombinuje Adult contemporary (AC) a Oldies, orientuje sa tak na poslucháčov vo veku 30 až 60 rokov.

„V outdoorovej kampani zameranej na západoslovenský kraj, primárne Bratislavu a okolie sme využili približne 400 nosičov (billboardy, bigboardy, citylighty). Momentálne rádio Vlna vysiela na frekvencii 101,8 MHz a na streame www.radiovlna.sk . V priebehu polroka chceme rozvysielať celé Slovensko. V čase, keď si nás poslucháči budú môcť naladiť na celom Slovensku pripravíme väčšiu kampaň aj s inými typmi médií,“ prezradila Andrea Diková.

pozri > frekvencie rádia

Predpokladáme, že v druhej fáze marketingovej komunikácie rádia sa ústrednými postavami reklamnej kampane môžu stať aj moderátori Alex Štefuca a Barbora Rakovská.

Marián Luha

Vizuály outdoor promotion:

Rádio Vlna spustilo nový web a aj outdoorovú kampaň - billboard
Billboard/Bigboard
Rádio Vlna spustilo nový web a aj outdoorovú kampaň - citylight
Citylight
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu