Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu pokračujú v organizácii vzdelávacieho formátu Raňajky s reklamou, Pravidelný rýchlokurz, na ktorom sa účastníci môžu dozvedieť, čo v reklame ešte “áno” a čo už rozhodne “nie”, aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná bude tentokrát na tému: REKLAMA V ČASE KORONY.
Event sa po prvýkrát uskutoční vo virtuálnom štúdiu, za technickej podpory produkčnej agentúry Leopard Production.
Diskusia bude o dopade aktuálneho stavu spojeného so šírením Covid – 19 na marketing a komunikáciu, zmenách spotrebiteľského správania a predikciách do budúcnosti.
Zástupcovia branžových asociácií budú na pozitívnych príkladoch prezentovať ako prispôsobiť komunikačné stratégie aby fungovali i naďalej.
Prieskumy agentúry Kantar Vám poskytnú odpovede na otázky , aký je spotrebiteľský sentiment dnes, aké sú hlavné obavy zákazníkov a ako sa menia ich postoje ale aj to, ako by mali značky na túto situáciu reagovať a spotrebiteľov podporovať.
Tiež sa dozviete, ktoré touchpointy sú v súčasnosti relevantnejšie a aké sú očakávania spotrebiteľov v oblasti spoločenskej zodpovednosti podnikov.
Event sa bude konať dňa 28. apríla 2020 od 9:30 hod. Prvé premiérové online vysielanie bude pre účastníkov zdarma a registrácia nie je potrebná. Raňajky budú vysielané naživo na FB stránkach organizátorov Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu.
Diskutujúci:
Zuzana ĎURČEKOVÁ
Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) | MADE BY VACULIK
Dušan VISZT
Asociácia mediálnych agentúr (AMA) | Zenith media
Drahomíra JURÍKOVÁ
Ľudia z Marketingu | Slovenská Sporiteľňa
Peter ŠURÍN
Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) | Elite Solutions
Martin KRAJNIAK
Client partner | Kantar
(ts)
Aktualizované 29.4.2020:
Pozrite si znova a dokonca dnešné Raňajky s reklamou. To najlepšie nakoniec ● Každý z nás sa stáva startupistom ● Čo Vám zostane keď Vám zhorí továreň? ● Optika dlhodobých horizontov ●
Uverejnil používateľ Klub reklamných agentúr Slovenska Utorok 28. apríla 2020