foto: KRAS

Klub reklamných agentúr Slovenska a Rada pre reklamu pokračujú v organizácii vzdelávacieho formátu Raňajky s reklamou, Pravidelný rýchlokurz, na ktorom sa účastníci môžu dozvedieť, čo v reklame ešte “áno” a čo už rozhodne “nie”, aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná bude tentokrát na tému: REKLAMA V ČASE KORONY.

Event sa po prvýkrát uskutoční vo virtuálnom štúdiu, za technickej podpory produkčnej agentúry Leopard Production.

Diskusia bude o dopade aktuálneho stavu spojeného so šírením Covid – 19 na marketing a komunikáciu, zmenách spotrebiteľského správania a predikciách do budúcnosti.

Zástupcovia branžových asociácií budú na pozitívnych príkladoch prezentovať ako prispôsobiť komunikačné stratégie aby fungovali i naďalej.

Prieskumy agentúry Kantar Vám poskytnú odpovede na otázky , aký je spotrebiteľský sentiment dnes, aké sú hlavné obavy zákazníkov a ako sa menia ich postoje ale aj to, ako by mali značky na túto situáciu reagovať a spotrebiteľov podporovať.

Tiež sa dozviete, ktoré touchpointy sú v súčasnosti relevantnejšie a aké sú očakávania spotrebiteľov v oblasti spoločenskej zodpovednosti podnikov.

Event sa bude konať dňa 28. apríla 2020 od 9:30 hod. Prvé premiérové online vysielanie bude pre účastníkov zdarma a registrácia nie je potrebná. Raňajky budú vysielané naživo na FB stránkach organizátorov Klub reklamných agentúr Slovenska  a Rada pre reklamu.

Diskutujúci:

Zuzana ĎURČEKOVÁ
Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS) | MADE BY VACULIK

Dušan VISZT
Asociácia mediálnych agentúr (AMA) | Zenith media

Drahomíra JURÍKOVÁ
Ľudia z Marketingu | Slovenská Sporiteľňa

Peter ŠURÍN
Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) | Elite Solutions

Martin KRAJNIAK
Client partner | Kantar

(ts)

Aktualizované 29.4.2020:

Raňajky s Reklamou

Pozrite si znova a dokonca dnešné Raňajky s reklamou. To najlepšie nakoniec ● Každý z nás sa stáva startupistom ● Čo Vám zostane keď Vám zhorí továreň? ● Optika dlhodobých horizontov ●

Uverejnil používateľ Klub reklamných agentúr Slovenska Utorok 28. apríla 2020

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu