Tím Hemedexu a dvojicu skúsených moderátorov, Mareka Matušicu a Ďura Hrnčiríka, doplnila Petra Poláčiková (foto: Rádio Expres)

Tím Hemedexu a dvojicu skúsených moderátorov, Mareka Matušicu a Ďura Hrnčiríka, doplnila Petra Poláčiková, ktorá predtým pôsobila v Rádiu Jemné a v súčasnosti sa objavuje aj na obrazovkách TV Joj.

„V prvom rade by som sa chcela poďakovať Rádiu Expres za možnosť pracovať a spoznať tak milý a profesionálny kolektív, aký naše rádio má. Nesmierne si vážim túto príležitosť, ktorú sa budem snažiť maximálne využiť aj preto, že sa mi práve plní sen.”

„Ranná show patrí k našim najväčším prioritám. Sme hrdí na Hemendex, ktorý sa stal silnou značkou na slovenskom rozhlasovom trhu a chceme ďalej pracovať na tom, aby sme potvrdili našu pozíciu lídra v rannom čase. Petra má všetky predpoklady na to, aby vhodne zapadla do tímu a priniesla čerstvý vietor do nášho ranného vysielania,“ hovorí programový riaditeľ Rádia Expres Rasťo Bečaver.

„Zároveň by som sa chcel poďakovať Jurajovi Sabovi, ktorý opúšťa Hemendex. Odviedol v ňom veľký kus práce a podieľal sa na jeho úspechu.“

Do ranného tímu na Exprese patrí aj Oli Džupinková, ktorá pripravuje a prezentuje najnovšie správy. Najrýchlejšie informácie z ciest prináša Alena Bartková z redakcie Dopravného servisu Rádia Expres.

Hemendex okrem zábavy ponúka aj najdôležitejšie aktuálne informácie – každých 20 minút krátke správy, počasie a dopravný servis. Súčasťou Hemendexu sú aj Veľké správy, ktoré Expres vysiela trikrát denne o 7:00, 12:00 a 17:00.

Rádio Expres je súčasťou spoločnosti Bauer Media Group, ktorá je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete.

Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto „We think popular.“ – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu