Reality šou Hotel Paradise sa s vynikajúcou sledovanosťou vrátil do portfólia JOJ Group. Nie však do televízneho vysielania, ale v každodenných premiérach dánskej produkcie na webe wau.sk.  

Dánska verzia šou Hotel Paradise s českými titulkami bola prvýkrát odvysielaná 20. júna 2014 na webe wau.sk a zaznamenala viac ako 24 000 videní. Toto číslo každým dňom rastie a podľa štatistík mala reality šou v mesiaci jún 47 774 reálnych užívateľov.

„Hotel Paradise sme sa rozhodli odvysielať na webe hneď z niekoľkých dôvodov. Reality šou má silnú fanúšikovskú základňu práve v onlinoch a na sociálnych sieťach, kde si ju diváci doslova vyžiadali. A keďže podľa prieskumov sledujú Hotel Paradise práve ženy, rozhodnutie o jeho umiestnení bolo absolútne jasné,“ hovorí riaditeľ Úseku nových médií JOJ Group David Csino.  

Zahraničnú verziu reality šou si najčastejšie pozrú ženy vo veku 18 – 24 rokov žijúce vo veľkých mestách, prevažne z Bratislavského a Žilinského kraja.

Silná ženská základňa tak svojim sledovaním reality šou na webe podporuje tretiu najmladšiu stanicu z portfólia JOJ Group. Promo je zacielené práve na komunitu fanúšikov sústreďujúcich sa denne na sociálnych sieťach.

Zdroj: JOJ Group

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu