Zábavná spoločnosť Bontonfilm rozširuje oblasti svojich aktivít a novú etapu štartuje aj s novým logom. Pozrite si nový dizajn manuál.

 

Významný distribútor filmov do kín a jednotka na trhu vydávania filmov na DVD a Blu-ray bude po novom vstupovať aj do priamej produkcie a vývoja audiovizuálnych diel.

„Popri úplne nových zámeroch však zásadným spôsobom rozvíjame aj tie stávajúce. Intenzívne sme sa začali venovať nastupujúcemu kanálu pre distribúciu filmov, ktorým sú on-line služby a takzvané Video On Demand,“ dopĺňa riaditeľ a tiež majiteľ Martin Palán.

Bontonfilm napríklad ku koncu minulého roka získal licenciu na samostatné poskytovanie filmov na platforme iTunes. Mladá, energická a pozitívna spoločnosť. Tak znelo zadanie pri tvorbe nového loga. A tak vidí súčasný a budúci Bontonfilm jeho brand manažér, Michal Holotík.

Rebranding Bontonfilm vstupuje do priamej produkcie a vývoja audiovizuálnych diel. Pozrite si nové logo - Predchadzajuce logo!
Predchádzajúci dizajn loga spoločnosti Bontonfilm

„História Bontonfilmu je naozaj bohatá a považujeme ju za našu DNA. Zároveň však chceme chytiť nový vietor do plachiet a od skvelej tradície sa chceme odraziť k dynamickému rozvoju a viac sa v našich činnostiach rozkročiť. Preto nové aktivity, preto dôraz na on-line distribúciu,“ približuje ideu firmy Holotík.

Americké grafické štúdio spoločne s niekoľkými českými expertmi pracovalo od jesene na novom logu a sprevádza ho komplexná zmena korporátneho grafického štýlu. Naň nadviaže aj nový web.

„V blízkej dobe sa navyše rozlúčime aj s našou zlatou holohlavou postavičkou, ktorá behom po logu naše filmy uvádza,“ smeje sa Holotík.

 

Tržby filmov společnosti Bontonfilmu v kinách v Česku a na Slovensku dosiahli v roku 2014 takmer 4,8 milióna eur. V oblasti vydávania DVD a Blu-ray spoločnosť predala v Česku a na Slovensku vyše 2,1 miliónov nosičov. Nie je teda náhoda, že hneď od dvoch svojich významných partnerov, spoločností Sony Pictures Home Entertainment a 20th Century Fox Home Entertainment, získal Bontonfilm za rok 2014 ocenenie „Najlepší distribučný partner roka“.

Odporúčame do pozornosti aj články na tému > Rebranding a na tému  > Redizajn.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu