Fornetti poznáme na Slovensku už 16 rokov. Aktuálne dochádza k rebrandingu, ktorý zahrňuje zmenu názvu a loga. Budú sa predávať pod značkou Minit. K zmene má prísť v 4. kvartáli 2015. Nová značka je z dielne reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy.

Spoločnosť Fornetti Slovakia, ktorá prevádzkuje sieť predajní s pekárenskými výrobkami fornetti na Slovensku a v Českej republike sa rozhodla pre ukončenie spolupráce a licencie na báze franchisingu s maďarskou spoločnosťou, ktorá jej ho udelila.

Súčasťou predchádzajúcej dohody bolo aj používanie značky Fornetti. Spoločnosť Fornetti Slovakia preto prichádza na náš trh s úplne novou značkou – Minit.

„Ide o formálnu zmenu názvu spoločnosti a značky, ktorá sa nedotýka zmluvných podmienok spolupráce s našimi partnermi,“ povedal František Ambrovics, konateľ spoločnosti Fornetti Slovakia, ktorý pred rokmi založil firmu spolu s bratom a vybudoval z nej kľúčového hráča na trhu.

František Ambrovics, konateľ spoločnosti Fornetti Slovakia (zdroj: PR Clinic)

„Je to naše strategické rozhodnutie, ktoré nám umožňuje rýchlejší rast, napredovanie vo všetkých oblastiach nášho biznisu. Stále pritom chceme zostať prosperujúcou rodinnou firmou,“ povedal František Ambrovics.

Dodal, že toto rozhodnutie bolo dôležité pre ich ďalší rozvoj, teraz budú môcť viac napredovať vo vývoji a priniesť na trh aj úplne nové produkty, pod vlastnou značkou a priblížiť sa viac k zákazníkovi.

Všetky výrobky spoločnosti Fornetti Slovakia, sú vyrábané v ich vlastnom závode v Dunajskej Strede a tak tomu bude aj naďalej a zákazníci neprídu ani o svoje obľúbené príchute, ktoré poznajú ale pribudnú aj nové príchute a aj nové výrobky v sortimente.

Spoločnosť funguje na Slovenskom trhu od roku 1991, predmetom jej podnikania je predaj mrazených polotovarov, má 300 zamestnancov. Od roku 2000 funguje aj na Českom trhu. Je najväčším rodinným reťazcom, má až 250 franchising partnerov, ktorý používali značku Fornetti v Čechách a na Slovensku a odoberali od nej výrobky.

Fornetti Slovakia, výrobný závod v Dunajskej Strede (zdroj: PR Clinic)

Filozofiu novej značky Minit, jej korporátnu identitu vytvorila firma v spolupráci s reklamnou agentúrou Istropolitana Ogilvy. Filozofiou značky je spojenie pojmov – minútky a mini koláčiky.

Predpokladám, že Minit budú aj naďalej používať web fornetti.sk nakoľko web minit.sk vlastní technologická spoločnosť MinIT v Ružomberku.

Doterajší claim: Fornetti. Vždy čerstvý okamih, sa zmení.

„Minúta + mini výrobky ₌ MINIT. Chceme, aby si vďaka našim výrobkom zákazníci vyčarovali svoju chvíľku radosti a to aj uprostred uponáhľaného dňa. Nový claim preto bude: Zastavte sa na minútku. Zastavte sa na fornetti,“ dodal František Ambrovics.

Minit logo
nové logo (zdroj: PR Clinic)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu