Foursquare – sociálna sieť pre zdieľanie zaujímavých lokácií sa zmení. Bude meniť nielen logo, ktoré vizuálne viac zdôrazní označenie zaujímavého  miesta. Ale zmení sa aj užívateľské prostredie, ako spomína Forsquare na svojom blogu.  Foursquare sa tak chce prispôsobiť ešte viac svojím používateľom. Predstavme si ho.

Iste ste to už zažili. Dáte si skvelú kávu v novom podniku a chcete sa o tento zážitok podeliť. Na tradičných sociálnych sieťach to ale nie je ono. Potrebujete zdieľať hlavne polohu miesta. V takej situácii vám môže pomôcť práve Foursquare. Okrem zdieľania vašej pozície vám dokáže poradiť, aj keď ste v cudzom meste a potrebujete tipy lokácie – pomôcť vám tak môžu záznamy domácich ale aj iných turistov. A ak ste našli nové zaujímavé miesto, môžete ho prostredníctvom Foursquare pridať medzi tzv. „points of interest“.

 

Foursquare je v podstate sociálna sieť na zdieľanie zaujímavých lokácií. Ako ostatné siete, aj táto sa snaží zlepšovať. Už v najbližších týždňoch je pripravená aktualizácia, ktorá sľubuje návrhy ušité priamo na mieru užívateľovi. Veď prečo by sa mal napríklad mladý študent literatúry zaujímať o rovnaké pamiatky ako štyridsaťročný architekt? Naučte aplikáciu, čo sa vám páči a ona bude hľadať za vás! Môžete pridávať fotky a tipy, ktoré zasa pomôžu ostatným užívateľom. Vašou hlavnou úlohou teda bude len hľadať a navštevovať zaujímavé miesta :-)

Súčasťou aplikácie bola doteraz možnosť „check-inov“. Keď ste sa na niektorom zo zaujímavých miest zastavili, mohli ste o tom dať vedieť. Predtým boli check-iny súčasťou Foursquare, teraz sa presúvajú do sesterskej aplikácie Swarm. Svoju polohu tak môžete oznámiť iba svojím priateľom. Swarm sľubuje ľahšiu komunikáciu s priateľmi formou správ, možnosť hodnotiť check-iny a jednoduchšie stretávanie sa. Aplikácia vám totiž môže ukázať, či sa vo vašom okolí niekto z vašich priateľov nachádza.

Rebranding Foursquare sa zmení - logo Swarm

Check-iny majú aj hravú stránku. Ak ich máte na danom mieste najviac za posledných šesťdesiat dní, stávate sa „starostom“ tohto miesta. Dostanete korunku a titul, ktorým sa môžete pred ostatnými chváliť. Súťaž o to, kto bude starostom sa začína vtedy, keď sa s niekým spriatelíte a „checknete sa“ obaja aspoň raz na tom istom mieste. Platný je iba jeden check-in za deň, prejazdy a falošné check-iny sa nepočítajú.

V Swarme si môžete robiť aj cestovateľské plány. Stačí len dať vedieť, že hľadáte v meste niekoho na po vyrazenie, prípadne pridajte konkrétne miesto alebo konkrétneho meno. Vaši priatelia budú upozornení, že hľadáte spoločnosť a pekný večer sa môže začať.

Okrem sociálnej roviny ponúkajú obe aplikácie aj rovinu podnikateľskú. Umožňujú firmám a malým podnikom upozorňovať na seba. Sami môžu pridávať tipy, vo Foursquare sa užívateľovi ukáže ich presná adresa a cez Swarm sa v nich priatelia môžu stretávať.

Aktuálne logo Foursquare:

Rebranding Foursquare sa zmení - stare logo

Nové logo Foursquare:

Rebranding Foursquare sa zmení - nove logo

Nakoniec, so všetkými zmenami sa Foursquare rozhodol zmeniť aj logo. Ružové bublinové F je podľa ich slov kombináciou „vlajočky na mape“ a „super hrdinského znaku“. Podľa ich vízie vám totiž aplikácia dáva „super schopnosti“ na lepšie objavovanie vášho mesta. A to sa oplatí vyskúšať! Príjemné cestovateľské zážitky vám prajem! :-)

Idle Berry

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu