záber z reklamného spotu

Po dvanástich rokoch od augusta český e-shop s kozemtikou Parfums.cz spustil rebranding a mení sa na značku Notino. Svoj globálny rebranding odštartoval najprv na Slovensku a v Čechách, neskôr sa zmena značky uskutoční i na ďalších trhoch na ktorých spoločnosť pôsobí.

„Keď som pred dvanástimi rokmi začal predávať parfumy cez internet, mal som malú kanceláriu a jedného zamestnanca. Dnes prevádzkujeme e-shopy v štrnástich krajinách sveta a predávame viac ako 45 tisíc najrôznejších produktov pre krásu. Dávno už to nie sú len parfumy, “ povedal majiteľ firmy Michal Zámec.

Spoločnosť doteraz fungovala globálne pod desiatimi rôznymi názvami, napríklad v USA pod názvom beautyspin.com, v Maďarsku ako iparfumeria.hu a napríklad v Bulharsku ako enzo.bg, či v Slovinsku ako salma.si, preto sa jej majiteľ rozhodol pre zmenu a zjednotenie názvu.

 

„Notino je odborník na krásu, inšpiruje, rozumie svojim zákazníkom a dodáva sebavedomie tisícom žien i mužom,“ približuje filozofiu značky Michal Zámec.

Synonymami značky majú byť pojmy poctivosť, know-how a inšpirácia.

„Poctivosť je v internetovom predaji úplný základ. Ako raz zákazníka sklamete, už sa k vám viackrát nevráti. A ak sa navyše nechováte fér, počas chvíle sa to dozvie každý,“ dodal Michal Zámec.

Predchádzajúce a nové logo:

parfums-sk-sa-meni-na-notino-rebranding

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu