hore predchádzajúce logo, dole nové logo spoločnosti

Home Credit bude po dvadsiatich rokoch používať od 1. novembra nové logo. Smajlík v logu má podľa spoločnosti vyjadrovať základné hodnoty spoločnosti, ako ľudskosť, priateľský prístup, férové jednanie a zrozumiteľnosť.

„Za posledných 20 rokov Home Credit vyrástol. Z pôvodne malej firmy z obce Hustopeče neďaleko Brna je dnes svetová nebanková úverová spoločnosť, ktorá patrí vo svojej kategórii k najväčším. V pôvodnom červenom obdĺžnikovom logu bol vedľa názvu spoločnosti symbol bielej chladničky, ktorý odkazoval na dostupnosť a rýchlosť získania spotrebiteľských úverov,“ uviedla spoločnosť

Rebranding prebehne postupne na Slovensku i v Českej republike a v roku 2017 prebehne výmena loga i v rámci celej skupiny Home Credit International.

„Výmena chladničky za úsmev má vystihnúť aj našu premenu z „inštitúcie na rýchle peniaze“ na firmu plnú ľudí, ktorí rozumejú iným ľuďom – našim zákazníkom. Samozrejme, ak by to tak nebolo, nemohli by sme si podobné logo dovoliť. Pretože sme ale niekoľko posledných rokov venovali intenzívnej práci so zákazníckou skúsenosťou, veríme si, že zákazník náš ľudský prístup predovšetkým zažije, a nielen uvidí v logu,“ povedala marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit Jana Studničková.

„Len za posledné mesiace sme trebárs úplne prepísali a zjednodušili naše úverové podmienky, zmenili proces sťažností tak, že zákazník presne vie, s kým komunikuje alebo sme zaviedli spätný telefonický hovor. Už skôr sme predstavili ombudsmana a chartu zásad, ktoré garantujú férový prístup ku klientom. Teraz sa v rámci inovácií zameriavame na dizajn produktov, ktorý bude ešte viac vychádzať z reálnych potrieb a správania sa ľudí,“ dodala Studničková.

nove-1riadkove-logo-home-credit-pouzivane-od-1-novembra-2016
jedno-riadkové prevedenie nového loga Home Credit (zdroj: PR Clinic)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu