Semtex Chilli
Semtex Chilli (zdroj: PR Clinic)

Energetický nápoj Semtex je na trhu už 20 rokov. Teraz vstupuje do novej éry a prichádza s vyspelým dizajnom a originálnou limitovanou edíciou Semtex CHILLI. Celé portfólio, na čele so štipľavou novinkou, sa týmto krokom hrdo hlási k výbušným koreňom značky. Nový obal spravili v Massimo Filippi, kampaň bude z dielne agentúry Zaraguza.

Energetické nápoje sú jednou z mála rastúcich kategórií nealkoholických nápojov. Za posledných päť rokov sa ich spotreba v SR prakticky zdvojnásobila na aktuálnych 15 miliónov litrov.

„Rok 2015 je pre značku Semtex veľmi významný. Presne pred dvadsiatimi rokmi vstúpila na trh ako prvá miestna značka energetického nápoja. Od tej doby sa veľkou mierou podieľa na tvorbe celej rastúcej kategórie,“ hovorí Jiří Švancara, Senior Brand Manager značky Semtex.

„Ako  prví sme napr. uviedli nesýtený variant energy drinku a pravidelne prinášame limitované edície s novými originálnymi príchuťami. Tento rok je to CHILLI, ktoré osloví všetkých, čo radi skúšajú nové veci alebo sú milovníkmi štipľavých chutí. Táto ostrá príchuť najviac podčiarkuje celkový posun značky,“ dopĺňa Jiří Švancara.

Semtex prichádza s čistým a vyspelým dizajnom, ktorý sa hrdo hlási k výbušným koreňom značky. Na novom vizuálnom štýle spolupracovala agentúra Massimo Filippi.

Semtex Chronologia vyvoja znacky
Chronológia vývoja značky Semtex (zdroj: PR Clinic)

„Semtex už svojím menom znamená výbušnú energiu. Inšpiráciu pre dizajn sme preto hľadali v oblasti profesionálneho využitia takejto sily. Dizajn je v tejto oblasti veľmi prehľadný a čistý, už pri pohľade naň máte istotu, že ide o starostlivo pripravenú zmes, ktorá bude vždy stopercentne fungovať. A taký Semtex je,“ popisuje Vlastimil Bret, dizajnér agentúry Massimo Filippi a dopĺňa: „Nový vizuálny štýl sme smerovali viac k cieľovej skupine a faktickému využitiu energetického nápoja.“

Redizajn a rebranding Úplne nový Semtex
zdroj: Zaraguza

V novej podobe sú jednotlivé príchute na prvý pohľad ľahko odlíšiteľné, spotrebitelia sa tak môžu v portfóliu jednoducho zorientovať a v regáli si rýchlo nájsť svoj obľúbený variant.

Medzi konzumentmi energy drinkov sú mimoriadne obľúbené limitované edície. Najnovší jemne sýtený Semtex CHILLI je dostupný ako 500 ml. Popri tejto limitovanej edícii nájdu konzumenti explóziu energie takisto v nesýtenom Semtex ORIGINAL a jemne sýtených Semtex FORTE, CHAMPAGNE a CACTUS.

Komunikácia  bude z dielne agentúry Zaraguza a zahŕňa:

– image TV spoty
– billboardy
– komunikácia vo vybraných kluboch a baroch
– online komunikácia (facebook)
– ochutnávky

Spýtali sme sa na podrobnosti novej kampane Semtex aj jej kreatívneho riaditeľa:

“ Plechovku sme už dostali zadanú a kampaň je zatiaľ v utajení, tak jedinú informáciu, ktorú práve vieme komunikovať je, že sa niečo chystá ;) „ povedal pre masmedialne.info Michal Pastier, group creative director agentúry Zaraguza.

Sledujte nás aj na Facebooku

Semtext, Zaraguza
zdroj: Zaraguza
Semtex Chilli, Zaraguza
zdroj: Zaraguza
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu