
V polovici júna inovovalo vydavateľstvo Petit Press, a.s. svoj firemný web. Redizajnovaná stránka poskytuje prehľadnejšie štruktúrované informácie o spoločnosti, jej médiách i činnostiach – od vydavateľských, cez tlačiarenské až po reklamné služby a nielen to, nový web je dizajnovo svieži a viac korešponduje so súčasnými trendmi firemnej online prezentácie.
Oproti doterajšej webovej stránke, ktorá má za sebou vyše desať rokov, má nový web logickejšiu obsahovú štruktúru a modernejší dizajnový kabát.
„Okrem doladenia obsahu nového webu podľa záujmu a požiadaviek užívateľov, ale i jednotlivých divízií našej spoločnosti, by sme chceli v krátkej budúcnosti spustiť mobilnú verziu stránky, zvažujeme aj formu pridania aktuálnych pracovných ponúk v našej spoločnosti a do budúcna predpokladáme aj anglickú jazykovú verziu webu“, povedala Monika Kľusková, šéfka marketingu Petit Press, a.s.
„V každom prípade je nový firemný web spoločnosti Petit Press nielen obsahovo lepší a vizuálne modernejší, ale i technicky stabilnejší a lepšie spravovateľný, “ dodáva Monika Kľusková.
Domovská stránka www.petitpress.sk naviguje užívateľa do troch základných informačných kategórií: médiá, predplatné a inzercia. Pre záujemcov o predplatné sú k dispozícii popisy ponúkaných možností objednania printových médií vydavateľstva aj so zľavami, pre inzerentov prináša lepšie usporiadanie ponúkaných produktov. Napríklad v sekcii s inzertnými produktami Sme.sk sú prehľadne usporiadané ukážky reklamných formátov podľa kategórií (bannery, textová reklama či video formáty).
Web, ktorý obsahovo pripravil marketingový tím Petit Press v spolupráci s inzertným oddelením, komunikuje aj aktuálne akcie a novinky.
Porovnajte nový dizajn s tým predchádzajúcim:

