Lifestylový mesačník Emma zmenil svoju tvár. Zmenilo sa logo, grafika magazínu, ale aj jeho claim (reklamný slogan). Redizajn pripravila grafická dizajnérka Mikina Dimunová v spolupráci so šéfredaktorkou Emmy Evou Blahútovou. 

Ako nás informoval Dodo Mikláš, senior brand manažér vydavateľstva News and Media Holding (NMH): „Myšlienka redizajnu vznikla v New Yorku, kde sa šéfredaktorka Eva Blahútová zúčastnila nakrúcania televíznej kampane pre známu švédsku značku“.

„Roky som túžila zabaliť náš magazín do luxusnejšieho a ženskejšieho šatu. Nikdy sa však nenašiel niekto, kto by zvládol zmeniť tvár EMMY tak, aby zachoval jej štýl a energiu. Chcela som luxusnú grafiku, no žiadnu nudu, preto som oslovila dizajnérku Mikinu Dimunovú,“ povedala Eva Blahútová, šéfredaktorka magazínu Emma.

Zmenila sa grafika, obľúbené rubriky čitateliek Emmy ale zostávajú a posilnia svoj obsah.

„Keďže sme zmenili grafický vizuál, ktorý mal do magazínu priniesť viac sviežosti a dynamiky, rovnako sme vylepšili aj rubriky. Snažili sme sa o to, aby boli viac „fresh“ a ešte bližšie k našim čitateľkám,“ dodala Blahútová.

Okrem redizajnu prichádza nová EMMA aj s novým claimom, ktorým magazínu dáva nový benefit: „Tvoja ženská zbraň“.

Titulka EMMA, nové číslo po redizajne
redizajnovaná Emma, november 2015 (zdroj: NMH)

„Každá žena je veľkou osobnosťou a magazín v jej rukách má tento fakt podčiarknuť. Pomáha jej byť ešte lepšou a silnejšou a stáva jej ženskou zbraňou,“ povedal Jindřich Staněk, marketingový riaditeľ vydavateľstva News and Media Holding, a.s.

„Kľúčovým prvkom redizajnu je koncept založený na hre s eklektickým systémom typografie. Logotyp Emmy získal prvok variability, aby mohol reagovať na tendenčnosť v móde, a prispôsobiť sa aktuálnym trendom. Typografia loga si zachovala minimalizmus vo svojej siluete, ale je nanovo vybudovaná, aby pôsobila výraznejšie. Vnútorný layout má navrhnuté elementy, ktoré mu zaručia vysokú rozpoznateľnosť. Emma je časopis, ktorý je najmä módny, preto je jej nová tvár štýlovo čistá a jasne zadefinovaná. Koncept layoutu je navrhnutý tak, aby dynamicky reagoval na obsah a vizuálnu tému čísla, “ povedala pre masmedialne.info autorka redizajnu Mikina Dimunová.

V novembrovom čísle Emmy nájdu čitateľky okrem darčeka v podobe pančúch, či ponožiek aj tematickú prílohu Vlasy, s radami a tipmi ako sa starať o svoj účes.

V náklade magazínu distribuovanom pre západné Slovensko bude prílohou aj knižka so zľavovými kupónmi do nákupného centra Bory Mall v Bratislave.

Spoločnosť Penta Investments, ktorá nákupné centrum aj magazín vlastní, tak využíva marketingovú podporu svojich firiem, nielen marketingovou kampaňou ale i cross sellingom ako to avizovala už pri vstupe do mediálneho biznisu:

„Investícia do médií vytvára pre naše firmy a projekty zaujímavú komerčnú príležitosť v podobe využívania reklamného cross sellingu, ako v tradičnej (napr. printovej), tak aj v on-line podobe. Pre obidve strany (médiá a aj naše firmy a projekty) má takéto partnerstvo významný komerčný potenciál, “ uvádzala Penta.

Penta zároveň v Etickom kódexe fungovania redakcií, ktorý prijala zdôrazňuje:

„Penta týmto deklaruje, že zásadne odmieta, aby redakčná činnosť Mediálneho holdingu smerovala k podpore konkrétnych podnikateľských záujmov, či k podpore konkrétnych politických strán, hnutí a predstaviteľov takým spôsobom, ktorý by znemožňoval čitateľovi utvoriť si svoj vlastný názor a bol v rozpore s princípmi nezávislej žurnalistickej práce,“ uvádza sa v kódexe.

Čítanosť mesačníkov na Slovensku

„Celková čítanosť mesačníkov v 1. a 2. kvartáli 2015 je na úrovni 46%, t.j. rovnaká úroveň v porovnaní s kvartálmi 4.+1. 2015. Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Zdravie s 8%. Čítanosť 7% má mesačník Záhradkár. Nasleduje Eva so 6% a za ňou EMMA s 5%. Ďalšie sú mesačníky Nový čas Krížovky so 4%, Kam do mesta a Nový čas Bývanie s 3% čítanosťou, “ uvádza sa v správe z národného prieskum spotreby, médií a životného štýlu Market  &  Media  &  Lifestyle – TGI , ktorý realizovala agentúra Median SK.

Mesačníky - čítal posledné vydanie, MML-TGI, 1.+2.2015, zdroj Median SK
Mesačníky – čítal posledné vydanie, prieskum MML-TGI, v období 1.+2. kvartál 2015 (zdroj Median SK)
REKLAMAadv.:

1 komentár

Napísať odpoveď pre maria Zmazať komentár

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu