Nedávno sme si všimli, že vydavateľstvo News and Media Holding požiadalo 1. októbra na Úrade priemyselného vlastníctva SR o udelenie ochrannej známky na názov BREAK. Mysleli sme si, že si chce len poistiť názov. V skutočnosti však vydavateľstvo chystalo redizajn. Brejk sa mení na Break. O zmene nás v piatok 23. októbra informoval Dodo Mikláš, senior brand manager vydavateľstva News and Media Holding.

Po tom čo vydavateľstvo zmenilo šéfredaktora Brejku mení aj dizajn. Novým šéfredaktorom sa stal moderátor Fun rádia Peter „Šarkan“ Novák. Viac informácií.

Od novembrového čísla 11/2015, ktoré vyjde už 26. októbra  bude mať Brejk mať nový názov Break,  vynovený dizajn, s novým obsahovým zameraním a aj so zmeneným formátom, s podtitulom „úplne nový, úplne iný“.

BREAK mova titulka od 226.10.2015
nové číslo Brejku (Zdroj: News and Media Holding)

„Okrem odvážneho redizajnu samotného názvu sme sa rozhodli nepokračovať s titulkami žiadostivých slečien a nedrahými fotopríbehmi s debatami o počte nimi vystriedaných partnerov. Titulka bude otvárať tému čísla. To novembrové otvára Marián Hossa. Slovenský chlap s úžasným príbehom a zároveň jeden z najlepších hokejistov na tejto planéte. Rozhovor s ním urobil moderátor Fun rádia Marcel Forgáč. Hádam nikto sa s ním ešte tak otvorene a kamarátsky nebavil na tému hokej,“ povedal Peter „Šarkan“ Novák.

„Šarkan dostal od vydavateľstva voľnú ruku v rámci redizajnu, zmeny vecí a rubrík, ktoré bolo na časopise treba zmeniť,“ povedal Jindřich Staněk, marketingový riaditeľ News and Media Holdingu, a. s.

Šarkan prirovnal v editoriáli nového čísla redizajn časopisu ku kvalitnej reštaurácii:

„Mal som vynoviť zabehnutú reštauráciu na dobrej adrese. Stále má síce svojich štamgastov, ktorým tu chutí, ale pozdĺž celej ulice ich lákajú nové vône a svetlá iných putík. Môj notes sa rýchlo zaplnil úlohami: vyvetrať, vymaľovať, priniesť nový nábytok, zohnať šikovný personál so skúsenosťami aj s ambíciami a pripraviť nový jedálny lístok. Úplne nový, úplne iný,“ povedal Peter „Šarkan“ Novák.

„Dúfam, že potešíme aj tých, ktorí si časopis listujú zozadu. Veľa týždňov sme veľmi usilovne pracovali na tom, aby sme stihli priniesť stálemu čitateľovi jeho obľúbený mesačník v obvyklom termíne a s témami, ktoré má rád. Tešíme sa aj na nových čitateľov, ktorí si teraz môžu pokojne nový BREAK položiť v kaviarni na stôl aj titulkou navrch,“ dodal Peter Novák.

Len nedávno prešiel redizajnom aj lifestylový mesačník EMMA toho istého vydavateľstva. Viac informácií.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu