Nie je väčšie šťastie, ako spojiť prácu a záľubu do jedného celku. Magazín Profit približuje osudy tých, ktorým sa to podarilo a výsledkami svojej činnosti sa snažia inšpirovať  i ďalších. Napriek zodvihnutým ukazovákom a ťukaniam na čelo, sa nedali odradiť, zariskovali a ocitli sa v profite. Dvojtýždenník Profit redizajnoval svoj obsah, grafiku i web eProfit.sk.

Okrem zameriavania sa na správy zo sveta ekonomického diania, uvoľnil priestor i pre príbehy ľudské, príbehy osôb, ktorí vedia profitovať z toho, čo robia. Je jedno, či je to podnikanie, umenie, šport, manažment alebo remeslá.

„Tomuto zameraniu však už nezodpovedala grafika ani logo, ktoré vznikali ešte v období, keď PROFIT písal len o ekonomike. Posledné roky sa však obsah PROFITU zmenil a táto zmena sa stretla s pozitívnou odozvou od čitateľov, a na to musela reagovať aj grafika, ktorá lepšie vyjadruje súčasné zameranie PROFITU,“ ozrejmuje šéfredaktor PROFITU Pavol Hlubina.

 

            Redizajn Profitujme sviežejšie - 2     Redizajn Profitujme sviežejšie - 3      Redizajn Profitujme sviežejšie - 4

Ďalšou avizovanou zmenou, je i zrušenie tematického delenia do jednotlivých rubrík. Plynulosť postupnosti a ľahkosť čítania sa stali základným pravidlom pri zostavovaní súslednosti článkov. Vynovená grafika sa riadi dvoma základnými pravidlami: prehľadnosťou a pútavosťou obrazového materiálu.

Z technických zmien nemožno nespomenúť, optimalizáciu webu pre všetky mobilné zariadenia. Flash čítačku vystriedal formát pdf, ľahko stiahnuteľný na čítanie offline.

Porovnajte, ktoré logo a ktorá obálka Profit-u sa páči viac vám? Nám jednoznačne tá nová verzia:

profit_2014-19
predchádzajúci dizajn Profit-u
profit_2014-21
nový dizajn Profit-u

 

Internetová verzia eProfit.sk, taktiež zjednodušuje svoju štruktúru. Dynamickosť, modernosť, inšpiratívnosť  sa stávajú základnými atribútmi vytýčeného cieľa:

Redizajn Profitujme sviežejšie - 5

 

Základná „zostava“ je tvorená z troch sekcií. Denník zastrešuje články kratšie, získané i z externých zdrojov, Magazín, upravuje články z printového vydania do webovej podoby. Tretia časť je vyhradená na publikáciu blogov.

PROFIT vychádza vo vydavateľstve TREND Holding od roku 2005, tlačený náklad PROFITU je 14-tisíc ks. Vydavateľstvo TREND Holding vlastní spoločnosť V3 Media Holdings patriaca k finančnej skupine Penta.

Lucia Juríková

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu